"מקבלים גולים באשמתנו, צריכים לעצור את הסחף"

ייטב לוזון. הפסד רביעי ברציפות
ייטב לוזון. הפסד רביעי ברציפות | צילום: אריאל שלום

מכבי פ"ת עם הפסד רביעי ברציפות, הפעם אפילו לא מאשימים את השופט

(גודל טקסט)

חדר ההלבשה של מכבי פ''ת היה חצוי אתמול (שבת) לאחר ה-2:0 מול הפועל רעננה, שהיווה את ההפסד הרביעי ברציפות. חלק מהשחקנים מיהרו לעזוב את המגרש והתכנסו בתוך עצמם ואילו החלק השני היה עצבני ולא נרגע מהטעויות הלא-מחוייבות בהגנה.

 

מי שספג את מרבית הביקורת היה הבלם אליסון דוס סנטוס על ההכשלה המיותרת ברחבה שהובילה לשער היתרון של רעננה, ממנו בקבוצה לא הצליחו לחזור. המאמן, רן בן שמעון, נכנס בסיום המשחק לחדר ההלבשה והיה נראה מאוכזב מאוד אך לא דיבר עם שחקניו ומיהר לעזוב לחדרו. בקבוצה לא מבינים איך דווקא אחרי פתיחת עונה כל כך מוצלחת הקבוצה לא מצליחה לחזור למסלול הניצחונות.

 

 

אלא שהפעם לא נשמעה כל תלונה לשופט: "היה פנדל של מאה אחוז, אין מה לדבר, רעננה ניצחה ומגיעות לה המחמאות", אמר גורם בכיר במועדון. גם אחד השחקנים אמר: "נקלענו לסוג של גלגל. למרות משחקים טובים שלנו אנחנו מקבלים גולים באשמתנו ואנחנו צריכים לעצור את הסחף בהקדם ולחזור למסלול הנצחונות". בקבוצה לא שוללים שינויים לקראת משחק הבית הבא נגד מכבי חיפה: "נחשוב במהלך השבוע מה באמת צריך לעשות לקראת המשחק הבא", אמרו במועדון.

 

בקבוצה מאוד רצו לשמח את בן שמעון, שאיבד ביום חמישי האחרון את אביו ובכל זאת הגיע למשחק: "רצינו מאוד לשפר לו את מצב הרוח במעט עם כל העצב שעבר עליו ולתת לו קצת נחת", אמר בלם הקבוצה עומר דנינו שהוסיף: "רעננה היו קצת יותר אגרסיביים מאיתנו, אנחנו צריכים לעשות פחות פנדלים. אם לא הפנדל אני לא חושב שרעננה היו כובשים. גם אם לא מבקיעים צריך לדעת לא לספוג וגם תיקו אחרי שלושה הפסדים רצופים היה בסדר לעצור את כדור השלג".

 


בדש מכניע את גיגי. בקבוצה כועסים על דוס סנטוס שהכשיל (אסף קליגר)

 

לגבי מצב הקבוצה: "המצב לא נעים. צריך לדעת לצאת מהמצב הזה ולהרים את החברה. מה שיותר מתסכל הוא שבהרבה דקות אנחנו משחקים טוב ואז סופגים שערים שלא צריך לספוג אבל נעבוד על זה. שיחקנו טוב גם נגד ב''ש וגם נגד מכבי וגם הפעם שלטנו ברוב הדקות".

 

על הסיבות לרצף ההפסדים לעומת הפתיחה הטובה: "אנחנו צריך לדעת לשים לב לפרטים הקטנים, אנחנו עושים טעויות מיותרות שאנחנו משלמים עליהם".

 

על המטרות להמשך העונה: "8 מחזורים זה עוד לא חצי דרך ומוקדם לנתח לאן אנחנו הולכים, אם נמשיך להשתפר ולתקן את הטעויות נוכל להסתכל קדימה".

 

בתוך כך, מהמועדון נמסר כי הלוויה של יהודה בן שמעון ז"ל, תתקים ביום שני (26.10) בשעה 15:00 בבית העלמין סגולה בפתח תקווה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי