עכו בפרופורציות: "חוזרים למקומנו הטבעי"

שחקני עכו רודפים אחרי בניון. הפסד כואב
שחקני עכו רודפים אחרי בניון. הפסד כואב | צילום: ערן לוף

שחקן בקבוצה: "צריך לזכור נגד מי שיחקנו". פרנקו קלארי לא יצטרף

(גודל טקסט)

אכזבה קשה בהפועל עכו בעקבות התבוסה אמש (שבת) באיצטדיון סמי עופר למכבי חיפה, 4:0. במועדון סופרים שלושה הפסדים רצופים, אך למרות התקופה הלא טובה שעוברת עליהם, שומרים על פרופורציות.

 

"כולם אולי זלזלו עד עכשיו במכבי חיפה, אבל זו קבוצה טובה עם הרבה כישרון", אמר שחקן בקבוצה, "הפערים בינינו גדולים. זה עדיין לא מצדיק כמובן הפסד כזה, תמיד מאכזב לספוג כזו כמות של שערים". על רצף ההפסדים של הקבוצה: "אנחנו באיזושהי ירידה, אבל צריך גם לזכור ששיחקנו מול מכבי ת"א ומכבי חיפה, שהן איכותיות מאיתנו בהרבה".

 

 

"אחרי פתיחת העונה המסחררת שהייתה לנו, שאפילו הביאה אותנו בשלב מסוים לחלק העליון של הטבלה, בסופו של דבר אנחנו חוזרים למקומנו הטבעי", אמר גורם במועדון ל"ספורט1", "מאכזב להפסיד, אבל זו רק תחילת העונה. יש עוד כל כך הרבה משחקים לפנינו, כך שמוקדם להיכנס ללחץ".

 

בתוך כך, פרנקו קלארי, החלוץ הארגנטינאי שהיה אמור לחתום בקבוצה ואף הגיע לסיכום עם המועדון, לא יצטרף בסופו של דבר לסגל של ירון הוכנבוים. החלוץ בן ה-26 שהתאמן בחודשיים האחרונים עם הקבוצה, הרשים את הצוות המקצועי והמועדון כבר השיג מימון לשכרו, אך ברגע האחרון קבוצתו לשעבר דרשה תשלום עבור שיחרורו וסירבו לחתום על טופס השחרור, מה שטרפד בסופו של דבר את החתמתו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי