ביקורת על ההמתנה לאלי גוטמן: "חייבים להתעורר"

באדיר. הסבלנות פוקעת
באדיר. הסבלנות פוקעת | צילום: עדי אבישי

כבירי מתעקש על מאמן הנבחרת. במועדון הוציאו הודעה לקראת הדרבי

(גודל טקסט)

אחרי ההפסד אמש להפועל באר-שבע, 3:1 בבירת הנגב, הרוחות בהפועל תל אביב לא כתמול שלשום. אם השחקנים ואף אוהדי הקבוצה נתנו רוח גבית לבעלים אמיר כבירי בכל הקשור במציאת מאמן, הרי שהסבלנות של כולם פוקעת.

"זהו, נגמרה הארכה, אנחנו חייבים מאמן שיסדר אותנו וישליט פה סדר", סיפר אתמול שחקן בהפועל אחרי ההפסד ואמר, "וואליד בחור מצוין, אבל פה צריך מישהו שיארגן אותנו אחרת וידע לנהל את המשחק טוב יותר, עם ניסיון, אבל דחוף כי אחרת ניקלע לתחתית".
 

אגב, הבעלים אמיר כבירי שוהה בחו"ל ולא היה אמש במשחק, אולם בסביבתו סירבו גם אתמול להתרגש אחרי עוד הפסד וטענו כי הליגה ארוכה.

כבירי עדין מתכוון לעשות הכל כדי להביא את אלי גוטמן להפועל, כאשר הוא מבחינתנו האיש היחיד שיכול להצעיד את קבוצתו קדימה, זאת על אף ולמרות שמקבל מכל הגורמים, הישירים והעקיפים, מסרים ברורים וחותכים כי גוטמן לא יגיע לחודרוב בקרוב.

גם בקרב הנהלת הפועל ישנם מי שחושבים כי ההמתנה לגוטמן מיותרת לחלוטין ואף אינה ריאלית בעליל. "אם אלי היה רוצה לבוא, הוא היה בא. הכסף היה נסגר ברגע. זה לא יקרה ונדמה שכל עניין הבניה פה עומד לרדת לטימיון כי עוד שני הפסדים כבר נתחיל לחשוב על תחתית ופליאוף תחתון. חייבים להתעורר", אמר גורם בהנהלה לספורט1.
 

אוהדי הפועל ת"א בטדי. בשבת יש להם דרבי (ירון אלפי)

בהנהלה התאכזבו מאד גם מהדרך בה הפסידה הקבוצה וטענו כי היה מדובר באחד המשחקים החלשים ביותר של הפועל בשנים האחרונות. מירב הביקורת הופנתה לעבר ההתרפסות בפני באר-שבע בעקבות המערך ההגנתי של באדיר, שגרם לקבוצה כמעט שלא לעבור את החצי בשלבים רבים במשחק.

גם ברשתות החברתיות התצוגה של הפועל ת"א ב"טוטו-טרנר" אתמול הכעיסה מאד, בעיקר לאור העובדה שבעוד חמישה ימים הפועל מארחת את הדרבי וביכולת הזאת התוצאה מול באר-שבע עלולה להיות כאין וכאפס לעומת המבוכה הפוטנציאלית בדרבי.

המועדון הוציא הבוקר הודעה בה נמסרה הנחיה לקראת הדרבי הקרוב. זו לשון ההודעה:

מכירת הכרטיסים למשחק הדרבי במסגרת המחזור ה-9 בליגת Winner  שיתקיים ביום שבת 31.10 בשעה 18:00 תיפתח הערב בשעה 21:00 באתר לאן (לינק ישיר לעמוד המכירה: http://bit.ly/1i9YLep) ומחר בקופות לאן.

המכירה לאוהדי הפועל ת"א בלבד בשערים 2,8,13. בהנחיית המשטרה ובמטרה למנוע באופן מוחלט את כניסתם של אוהדי היריבה לשערי הפועל המכירה תתבצע למחזיקי מנוי עונתי לבלומפילד לעונה הנוכחית. המנויים ייכנסו לאתר לאן באמצעות מספר המנוי שברשותם או כתובת האימייל הרשומה ב"לאן", כשכל מנוי רשאי לרכוש כרטיס אחד.

אוהדי היריבה שינסו להיכנס ליציע שלא מיועד להם יוצאו על ידי כוחות האבטחה והשיטור וכספם לא יוחזר! בנוסף, הנהלת הקבוצה עורכת רישום מדויק של כל הכרטיסים שיימכרו לאוהדי הפועל, ותנקוט בצעדים כנגד אוהד שיעביר או ימכור כרטיס לאוהד היריבה!!

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי