סופית: עומר פרץ סובל מקרע וגמר את העונה

קרע ברצועה הצידית ובמיניסקוס. פרץ
קרע ברצועה הצידית ובמיניסקוס. פרץ | צילום: מני בן ארי

אוסידון: "גל של פציעות שוטף את המועדון". השחקנים יילכו לרב גדול

(גודל טקסט)

קפטן מכבי נתניה עומר פרץ ייעדר סופית עד סוף העונה. בתוצאות בדיקת ה-MRI שהגיעו, התברר שפרץ סובל מקרע ברצועה הצידית ובמיניסקוס, מה שידרוש ממנו לעבור ניתוח ולהיות מושבת לפחות עד תום העונה הנוכחית. פרץ יקבל בימים הקרובים החלטה לגבי עתידו במכבי נתניה.

 

בנתניה, שלא הופתעו מהאבחון, סופגים אבידה רביעית במספר של פציעת ברך, והשחקנים שוקלים לנקוט בכל מיני צעדים להסרת המזל הרע שפוקד את הקבוצה. אחת האפשרויות שעלתה היא הליכה משותפת לרב גדול ובכיר שאת זהותו השחקנים כרגע שומרים בסוד.

 

 

בניגוד לטענות הנשמעות בנוגע לחלקו של מאמן הכושר, ליאור קפלן, בפציעות, בנתניה מבטלים טענות אלו מכל וכל וטוענים כי אין מדובר בסוג פציעות הנגרמות בשל כושר גופני או עבודה לא נכונה, אלא חוסר מזל טהור.

 

"רצף אומלל שלא נובע מהכנה לקויה או נסיבות אחרות". אוסידון (דני מרון)

 

"גל של פציעות אומללות שטף את המועדון ופגע בשחקנים החשובים ביותר שלנו", הגיב לבשורה יו"ר הקבוצה, דורון אוסידון. "חשוב להבין שמשחק הכדורגל רווי בפציעות. רצף כזה, הגם אם מאוד אינטנסיבי, הוא רצף אומלל ולא תוצאה של הכנה לקויה או כל נסיבות אחרות. אני רוצה להאמין שבעזרת השם, שאר שחקני הסגל ידעו לפצות על היעדרות חבריהם עד חזרתם המהירה לסגל".

 

"אני סומך על אנשי המקצוע של המועדון שידאגו להחזיר את הפצועים במהרה לסגל", המשיך אוסידון, "אני משוכנע שיחד עם האהבה האדירה שאנחנו מקבלים מהצבא הצהוב נמשיך את המגמה החיובית מהניצחון האחרון שלנו בבלומפילד. אני סמוך ובטוח שכפי שעברנו ביחד את אי הבהירות של התייצבות בכלל לליגה, נתגבר כולנו יחד ונחזק את הפצועים שישובו במהרה למגרשים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי