הדיון המשמעתי של בני סכנין נדחה ליום רביעי הבא

מחכים לחזרתו. מוחמד אבו יונס
מחכים לחזרתו. מוחמד אבו יונס | צילום: אסף קליגר

ביה"ד של ההתאחדות נעתר לבקשת המועדון. "אנחנו עסוקים ולא התכוננו"

(גודל טקסט)

בני סכנין הייתה אמורה לעמוד היום (רביעי) לדין משמעתי בביה"ד של ההתאחדות לכדורגל בעקבות התפרעות אוהדיה בסיום המשחק מול בית"ר ירושלים (3:1), אך הדיון נדחה ליון רביעי הבא לאחר בקשתה של נציגת המגזר.

 

"אנחנו ביקשנו לדחות את הדיון", אמר היום לספורט1 מנכ"ל המועדון חאלד קאסום, "אנחנו מאוד עסוקים וגם היו"ר שלנו (מוחמד אבו יונס, נ.ל.) נמצא בחו"ל. אתמול התעסקנו רק עם התקשורת, לא התכוננו ולכן ביקשנו לדחות את הדיון".

 

כפי שפרסמנו, הבוקר נעצרו חמישה אוהדים נוספים של סכנין שחשודים כי היו מעורבים באירועים האלימים בסיום המשחק בדוחא, ובסה"כ נעצרו עד כה 10 אוהדים. "רוצים לקשור את זה לעניינים פוליטיים, אבל זה לא המצב", אמר מנכ"ל המועדון, "הם התעמתו עם המשטרה ושברו זכוכיות של רכבים ששייכים פה לתושבי סכנין. הם חיבלו ברכוש ציבורי שלהם עצמם. זה לא על רקע לאומני".

 

חמישה עצורים נוספים. אוהדי סכנין (ערן לוף)

 

בתוך כך, במועדון עדיין חושבים על חיזוק הסגל של אלי כהן. הילאל מוסא, ששוחרר בחודש שעבר מהפועל חיפה, עדיין מתאמן עם הקבוצה ועשוי לחתום במועדון. גם החלוץ הברזילאי פבאינו אלבס בתמונה. במידה ויוחתם סכנין תאלץ לוותר על אחד משחקניה הזרים.

 

"יש לנו כבר חמישה זרים ואנחנו צריכים לחשוב האם לשחרר ואת מי. אנחנו בוחנים את הנושא ובקרוב נקיים ישיבה בעניין" אמרו במועדון.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי