עוז ראלי יערוך בכורה ויפתח מול מכבי פ"ת

טבח. יהיה כשיר למשחק
טבח. יהיה כשיר למשחק | צילום: עדי אבישי

במידה ויפגין יכולת טובה, המגן ישחק גם מול פורטו. בן חיים החלוץ יהיה ב-11

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב קיימה את האימון המסכם לקראת המשחק מחר (19:45 ישיר בספורט1) באצטדיון המושבה נגד מכבי פתח תקווה. הסיפור המרכזי ההולך ומתפתח בשבוע האחרון הוא של מגן הרכש עוז ראלי המגלה יכולת טובה באימונים ואמור לעלות מחר בהרכב הפותח.

 

אם ראלי יגלה יכולת טובה במשחק מחר הוא אמור לקבל גם ביום שלישי את חולצת המגן הימני במשחק בליגת האלופות בפורטוגל נגד פורטו.

 

 

יובל שפונגין, נוסה איגיבור ודיאן ראדוניץ' קיימו אימונים אישיים כשבמצבו של החלוץ הקרואטי יש שיפור רב והוא צפוי לשוב כבר לאחר פורטו לאימונים רגילים. מהסגל ייעדר גם המגן אלי דסה לעוד כחודש ימים.

 

בן חיים. חוזר להרכב (ערן לוף)

 

החלוצים עדן בן בסט וטל בן חיים שבו הבוקר לאימונים מלאים, כשלבן חיים עדיפות בהרכב נגד מכבי פתח תקווה לאחר שהתברר שהפציעה ממנה סבל אינה רצינית. המאמן סלבישה יוקאנוביץ' יחליט רק מחר בבוקר באימון הטקטי בקריית שלום היכן להציב את אבי ריקן, בעמדת המגן השמאלי או בקישור במקומו של ניקולה מיטרוביץ'.

 

קפטן נבחרת ישראל טל בן חיים שסיים עונש הרחקה ישוב להרכב במקומו של קרלוס גרסיה ולצדו של איתן טיבי. הקשר שלומי אזולאי מוכיח יכולת טובה באימונים ואמור לקבל דקות משחק משמעותיות כמחליף. למעלה מחמשת אלפים אוהדים בצהוב יהיו מחר ביציע הצפוני של אצטדיון המושבה.

 

הרכב המשוער: פרדרג ראיקוביץ', עוז ראלי, טל בן חיים, איתן טיבי, עומרי בן הרוש (אבי ריקן), גל אלברמן, דור פרץ, גילי ורמוט, ערן זהבי, ברק יצחקי, טל בן חיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי