בכורה לשטראוס בשער, רייכרט ויחזקאל ב-11

| צילום: אסף קליגר

השוער יחליף את חתוכה בהרכב הפועל, החלוץ ע"ח ביטון מול סכנין ב-17:45 (ספורט1)

(גודל טקסט)

בעלי הפועל תל אביב, אמיר כבירי, העביר להפועל באר שבע את התשלום הראשון עבור דמי ההשבחה שנפסקו כפיצוי עבור כרטיס השחקן של סיראז' נסאר.

 

נסאר מתאמן קרוב לחודש בחודרוב אולם רק עכשיו העבירה הפועל את דמי ההשבחה ואף ניסתה לרשום את השחקן למשחק מחר מול סכנין, אולם הדבר לא צלח כיוון שבבירת הנגב לא העבירו את הניירת.

 

 

 

באופן אירוני, המשחק הראשון של קשר יהיה בשבוע הבא, כשהפועל ת"א תתארח אצל באר שבע באצטדיון טרנר, שם הוא צפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו במדי הקבוצה של וואליד באדיר.

 

שטראוס. יקבל הזדמנות בין הקורות (אתר רשמי הפועל ת"א)

 

המאמן עדין מתלבט את מי להציב בין הקורות במשחק מחר (17:30 ישיר בספורט1) כאשר צליל חתוכה חזר רק אמש לאימונים מלאים ומנגד רם שטראוס יקבל את ההזדמנות בשער ולא מן הנמנע שבאדיר יחליט מחר ללכת עם שטראוס המוכשר.

 

גם שגיב יחזקאל שחוזר מהשעיה פנימית, צפוי לשוב עד להרכב הראשון אחרי שבאדיר תרגל אותו על חשבונו של דודו ביטון בחוד, החלטה שנויה במחלוקת לאור העובדה שביטון נמצא בכושר טוב יחסית וקיבל ביטחון מאז השער שכבש מול הפועל כפ"ס לפני כשלושה שבועות.

 

הרכב הפועל ת"א: שטראוס, אבו עביד, וינטרה, גוטליב, שיימן, פנטילי, רייכרט, בומבה, אנטל, ספורי ויחזקאל

 

הרכב בני סכנין: רן קדוש, עלי עותמאן, אברהם פאס, עלאא אבו סלאח, איהאב שאמי, חאלד חליאלה, חמד גנאים, דייגו קאצ'ובה, פיראס מוגרבי, שלומי אזולאי, ויאם עמאשה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי