"רעננה עקשנית, אבל צריך להוציא נקודות"

סיידר. ממשיך לקבל קרדיט
סיידר. ממשיך לקבל קרדיט | צילום: ערן לוף

בעכו רוצים לחזור למסלול הניצחונות, סיידר יפתח. עדי נמני ב-11 של סילבס

(גודל טקסט)

אחרי פתיחת עונה מצוינת, שנקטעה עם התבוסה 5:0 למכבי ת"א במחזור האחרון, תנסה מחר (שבת) הפועל עכו לחזור למסלול הניצחונות כאשר תארח באצטדיון טוטו את הפועל רעננה (19:30) במסגרת המחזור השביעי בליגת העל.

 

במועדון הצפוני לא מזלזלים ביריבה, אך מאמינים שהם יכולים לקחת נקודות מחר בבית. "רעננה זו קבוצה עקשנית וקשה לשחק נגדם. אבל אם ניצחנו פה בבית את כל הכישרון של הפועל ב"ש, אין סיבה שלא נוציא נקודות מחר", אמר שחקן הקבוצה לספורט1.

 

 

ליאור סיידר צפוי להמשיך ולקבל קרדיט בחוד ההתקפה, כאשר גם צמח, שנכנס מהספסל מול מכבי ת"א, בתמונת ההרכב.

 

רעננה: רוצים לסגור את האגפים

 

בהפועל רעננה מבקשים לשוב ולצבור נקודות לאחר ההפסד במחזור הקודם למכבי חיפה 0:2. בקבוצה טוענים כי רק נאיביות וחוסר ריכוז לא מובן של שניים שלושה שחקנים מנעה להשיג לפחות נקודה אחת.

 

סילבס. מתלבט (דניאל סטרבורבדיס)

 

הקבוצה כבר עם הפנים למשחק נגד הפועל עכו ועיקר האימונים של חיים סילבס ושחקניו היו סגירת ההתקפות המהירות מהאגפים של שחקני הפועל עכו.

 

המאמן חיים סילבס יחסר את סער בנבנישתי הפצוע בגבו ומתלבט בעמדת המגן הימני בין גיא ליפקה לעדי נמני.

 

 

הרכבים משוערים:

 

הפועל עכו: דני עמוס, ליאור לוי, משה מישאלוף, בוריס קופיטוביץ', שמוליק מלול, עדנאן זהירוביץ', ברניסלאב יובאנוביץ', סמואל גילמור, אחמד קאסום, עדי קונסטנטינוס (ציון צמח), אליאור סיידר.

 

הפועל רעננה: אריק ינקו, עדי נמני (גיא ליפקה),עידו לוי, בן והבה, עמנואל אמבולה, בן בנימין, אלי בבייב, יובל שבתאי, רנה מיחליץ', ברק בדש, אוונס קנגאווה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי