סוכמו הפרטים עם לוי, כבירי משהה את החתימה

לוי. נושא שהוא ייהרג ובל יעבור
לוי. נושא שהוא ייהרג ובל יעבור | צילום: ערן לוף

הבעלים נבהל ממחאת האוהדים? דרור קשטן הוא המועמד המוביל במקומו

(גודל טקסט)

נמשכת סאגת החתמת המאמן בהפועל ת"א. לאחר פגישה שהתקיימה אתמול (רביעי) בין הבעלים אמיר כבירי למאמן אלישע לוי בה סוכמו מרבית הפרטים וכעת נותר רק לחתום על החוזה.

 

עם זאת, כבירי מהסס בשלב זה לסגור את העסקהעם זאת, הוא דוחה בתוקף את הייחוס של מחאת הקהל לנושא. כזכור, לוי אימן את הפועל בית שאן ב"משחק השרוכים", דבר המעורר שאת נפש גדולה. הבעלים ערך בדיקות מקדימות לפני הפגישה, אך לא צפה את עוצמת ההתנגדות.

 

 

בהודעה שהוציא ארגון אולטראס הפועל נכתב: "ארגון אולטראס הפועל מעוניין להבהיר באופן חד משמעי כי הוא מתנגד בתוקף לעצם מועמדותו של אלישע לוי לתפקיד כלשהו במסגרת מועדון הפועל תל אביב, ועל אחת כמה וכמה לתפקיד מאמן הקבוצה. מבחינתנו מדובר בכלל בנושא שהוא ייהרג ובל יעבור. לאורך השנים, כעקרון מנחה, מעולם לא התערבנו בשיקולים מקצועיים… מדובר בעניין עקרוני".

 

מקורבים לכבירי אמרו היום כי מחאת האולטראס כלל לא פקטור שיקול דעתו "רק אמיר יחליט ומשיקולים ענייניים בלבד. אף אחד אחר לא יכול להשפיע עליו, עם כל הכבוד לאוהדים. הוא עושה את הכי טוב בשביל המועדון".

 

במידה ותיפול מועמדותו של לוי, יחזרו במועדון לאופציית דרור קשטן, אך לא בטוח כי הוא יסכים לקחת את הקבוצה לאחר שהפך למועמד משני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי