"אני מקווה שהעניין עם יוסי יירד מסדר היום"

בניון. פציעה קלה משחשבו
בניון. פציעה קלה משחשבו | צילום: ערן לוף

רוני לוי לקראת בית"ר י-ם: "צריכים אותם איתנו". הקפטן ייעדר רק 10 ימים

(גודל טקסט)

מכת הפציעות במכבי חיפה נמשכת והבוקר (חמישי) הובהר כי הקפטן יוסי בניון שנפצע אתמול במהלך אימון הקבוצה סובל ממתיחה בלבד, יעבור טיפול ויקבל מנוחה מאימונים במשך 10 ימים שבהם יחמיץ את שני משחקיה הקרובים של הקבוצה.

 

פצועים נוספים שלא ישחקו ביום ראשון נגד בית"ר ירושלים הם אביחי ידין, טאלב טוואטחה, אייל משומר וקובי מויאל, אליהם יש להוסיף את שני המורחקים מארק ווליאנטה ואופיר קריאף. נראה כי חן עזרא ועיסמאיל ריאן אמורים לשוב להרכב כשהחלוץ איתי שכטר ימתין להזדמנות על הספסל. נכון לרגע זה, אם לא תהיה החמרה בפציעתו של השוער ולדימיר סטוקוביץ' הוא צפוי לפתוח בין הקורות. 

 

 

המאמן רוני לוי דיבר היום לאחר האימון: "אני לא חושב שמוציאים לנו אדום בכוונה, אך לפחות ארבעה מאלה שנשלפו לנו לא היו מוצדקים. הבעיה היא שההרחקה נגררת למשחק הבא. זה מאד קשה לשחק נגד מכבי פ"ת עם שחקן פחות. יש לנו סגל גדול, העונה היא ארוכה, יש חסרים, פציעות וחבל שחסרים לנו הרבה שחקנים, גם הפצועים וגם המורחקים. אנחנו נעלה עם סגל מלא ונעשה את המקסימום".

 

לוי. "נעשה את המקסימום" (דני מרון)

 

"בית"ר ירושלים היא יריבה מצוינת עם מאמן יוצא מן הכלל. אני חושב שהיא בתקופה הכי טובה שלה בשנים האחרונות, ראיתי את המשחקים האחרונים שלה והיא משחקת נפלא. זה נכון שבית"ר קבוצה מאוד מהירה, אבל מצד שני היא גם יודעת לשחק בצורה מסודרת, מדובר בקבוצה מאוד מגוונת. אנו צריכים בכל ההיבטים לדעת להתמודד איתם, נצטרך להיות מוכנים ובשיאנו, נצטרך את הקהל שלנו אתנו".

 

"אנחנו צריכים את הקהל אתנו והסיכוי שלנו להצליח זה שהקהל יהיה מלוכד עם המועדון, אני חושב שהקהל תומך בנו בצורה נפלאה, אני מקווה שהעניין עם יוסי ירד מסדר היום ויהיה בשקט בעניין עם הקהל ותהיה אחדות סביב הקבוצה, זה משהו שאנו חייבים אותו עכשיו".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי