"כץ שוחח עם 3 מאמנים, הוא רצה לשנות"

כץ. יחסים משופרים
כץ. יחסים משופרים | צילום: ערן לוף

הבעלים סגר עם קלינגר, בנין שמע מהתקשורת ועוד. הסיפור האמיתי

(גודל טקסט)

לאחר המתיחות שהייתה בין יואב כץ, הבעלים של הפועל חיפה, לבין המאמן טל בנין בעקבות מועמדותו של ניר קלינגר למשרת המנג'ר המקצועי, היחסים בין השניים השתפרו וחזרו להיות טובים, בין היתר בעקבות המסיבות שערכו השבוע במועדון, שקירבו במעט בין השניים.

 

כזכור, הקבוצה ערכה ביום שני מסיבה סגורה להנהלת המועדון, הצוות המקצועי והשחקנים, ואמש (רביעי) נערכה חגיגה נוספת בארנה בקריות, הפעם בנוכחות בנות הזוג של השחקנים וכ-220 אוהדים, במטרה לקרב בין הקהל למועדון.

 

 

היום התברר כי ההחלטה לפטר את בנין התקבלה כבר לפני כשלושה שבועות, לאחר ההפסד 1:0 לבני יהודה, "יואב היה נחוש לעשות שינוי בעמדת המאמן לאחר המשחק הזה", אמר גורם במועדון בשיחה עם ספורט1. "הבעלים שוחח עם לא מעט מאמנים והיו לו כבר שלושה מועמדים לתפקיד,  אך כל אחד מהם נשלל בסופו של דבר מסיבות שונות. אלישע לוי העדיף לחכות לנבחרת, עם גיא לוי היו פערים כספיים, וממרקו בלבול הוא אומנם התרשם, אבל לדעתו הוא לא מספיק כריזמטי".

 

בנין. צ'אנס נוסף (ערן לוף)

 

כץ החליט לתת לבנין צ'אנס נוסף ולראות מה קורה במשחק הבא מול הפועל כפ"ס. לאחר שהאדומים מהכרמל סיימו בתיקו 2:2 מול העולה החדשה, הבעלים החליט שהוא מעוניין למנות מנג'ר מקצועי, דבר שבנין סירב לו בכל תוקף. "האופציה למנות מנג'ר עלתה רק לאחר המשחק עם כפ"ס. לפני זה יואב וניר היו מדברים, בלי קשר למשרה הזו. הם באמת חברים טובים עוד מאז שניר אימן פה. הוא גם התייעץ איתו בקיץ לגבי שחקנים", אמר אותו גורם בשיחה עם ספורט1. "הם כבר סגרו את כל הפרטים לגבי המשרה. טל שמע על זה מהתקשורת, לא ישירות מיואב. לאחר כמה ימים הם דיברו על הנושא. טל נעמד על הרגליים האחוריות וסירב בכל תוקף למהלך".

 

המשחק מול סכנין בשבת היה גם הוא מבחן עבור המאמן, ולאחר שהאדומים מהכרמל ניצחו 0:2 את נציגת המגזר, הניצחון הכניס הרבה שקט למערכת וצינן את המתיחות בין הצדדים. "הניצחון על בני סכנין בשבת עשה את שלו" סיפר אותו גורם, "בסופו של דבר זו התרופה הכי טובה לכל הבעיות".

 

קלינגר. "הם באמת חברים טובים" (אסף קליגר)

 

יחד עם זאת, הבהיר הגורם כי תבוסות בשני המשחקים הקרובים, מול הפועל ב"ש ביום שני (ישיר בספורט1 החל מ-20:15) ומכבי ת"א במחזור לאחר מכן עלולות להציף שוב את סוגיית המאמן. "מדובר בשני המשחקים הכי קשים בליגה. הפסד קטן של 1:0 יתקבל בהבנה, אבל אם נספוג תבוסות תישקל שוב האופציה להחליף את טל".

 

היום השחקנים קיבלו מנוחה, ומחר יחזרו להתאמן וימשיכו בהכנות לקראת המשחק מול מוליכת הטבלה. טל בנין צפוי להמשיך במערך עם שלושה בלמים, כפי שעשה לראשונה בניצחון על סכנין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי