עטר מונה רשמית למאמן נתניה: "שמח לחזור"

חוזר לקדנציה חמישית. עטר
חוזר לקדנציה חמישית. עטר | צילום: ערן לוף

המאמן חתם לעונה עם אופציה ושב לקדנציה חמישית: "נישאר בליגה"

(גודל טקסט)

מכבי נתניה הודיעה היום (שישי) כי המאמן ראובן עטר חתם בשורות הקבוצה עד סוף השנה עם אופציה עתידית. בכל מקרה, במשחק מחר מול מכבי ת"א (שידור ישיר בספורט1 וב-HD החל מ-16:45) יעמוד גיא צרפתי.

 

עטר הגיב בקצרה למינוי ואמר: "אני שמח לחזור למכבי נתניה. אני בטוח שנצליח במשימה שלנו להשאיר את הקבוצה בליגה".

 

 

"היום ראובן חוזר הביתה לנתניה", הגיב יו"ר המועדון, דורון אוסידון. "אין לי ספק שראובן הוא האיש הנכון, במקום הנכון ובזמן הנכון כדי להרים את הקבוצה למקומות בהם מכבי נתניה יכולה וצריכה להיות. אני בטוח כי כעת נצא לדרך חדשה. אני מאחל בהצלחה לראובן עטר ולצוות המקצועי".

 

דירבן את שחקניו. צרפתי (האתר הרשמי של מכבי נתניה)

 

מי שכאמור יעמוד מחר על הקווים נגד מכבי הוא גיא צרפתי, שדרבן היום את שחקניו באסיפת הקבוצה ואמר להם: "אני לא מתכוון שתבואו ותהיו תפאורה. אנחנו נבוא לנצח בבלומפילד כמו גדולים. אני מאמין בכם".

 

צרפתי עבד עם שחקניו על סגירה נכונה של ערן זהבי ושאר שחקני הקישור שבאים בגל השני ומצטרפים להתקפה. החלוץ גאל מרגוליס, שמושאל לנתניה מהצהובים, עשוי שלא להיות בסגל למשחק עקב כאבי בטן. לעומתו, המושאל השני, ברק לוי יפתח בשער הקבוצה והוא נחוש לנצח את קבוצת האם שלו.

 

הרכב משוער: ברק לוי, עומר ורד, ירין חסן, אנדריי מישצ'נקו, אמיה טאגה, מושיקו לוגאסי, רומאריו פירס, מילאן סימיליאניץ', חמזה בארי, טל איילה ויובל אבידור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי