קריית שמונה: פרננדס עדיין פצוע, מימוני יחליפו

חסארמה. עדיין חסר את הבלם שלו
חסארמה. עדיין חסר את הבלם שלו | צילום: דני מרון

דילמוני יפתח כמגן שמאלי מחר מול כפר סבא, בנש ב-11 של פליקס נעים

(גודל טקסט)

כשהיא במקום הרביעי ועם הפסד בודד במאזנה, הפועל קריית שמונה תתארח מחר באיצטדיון לויטה אצל הפועל כפר סבא (18:30) ותנסה לחזור למסלול הניצחונות ולא לאבד גובה בחלקה העליון של הטבלה.

 

סגנית האלופה מגיעה למפגש מול העולה החדשה לאחר שתי תוצאות תיקו מאכזבות מבחינתה, בבלומפילד מול בני יהודה (2:2) והפועל עכו בבית (0:0), ובמועדון רוצים להימנע ממשחק שלישי ברציפות ללא ניצחון. הקבוצה תעשה את דרכה למרכז כבר היום (שישי), ולאחר שיערכו אימון בווינגייט, ימשיכו למלון בכפר המכביה, משם יצאו לאיצטדיון.

 

 

קאסיו פרננדס, שהחמיץ את המשחק הקודם בשל מתיחה בשריר הירך האחורי, יחסר גם מחר לסאלח חסארמה. הבלם הברזילאי לא כשיר במאת האחוזים, ובמועדון מעדיפים שלא לסכן אותו. את מקומו בהרכב יתפוס, משחק שני ברציפות, דין מימוני, בלמה השלישי של הקבוצה.

גם דניאל בורחל, שמתאושש אף הוא מפציעה, יעדר שוב מהסגל, חן דילמוני ימשיך לקבל את הקרדיט בעמדת המגן השמאלי. ההתלבטות של המאמן היא לגבי החלק הקדמי. דוד מנגה, שנכנס מהספסל במחצית השניה מול עכו, נמצא בתמונת ההרכב למשחק.

 

הרכב משוער: חיימוב, אלקיים, מימוני, גוטיירס, דילמוני, בראון, שמיר, אוסטוינד, עאבד, ברונו (מנגה), מזרחי.

 

כפ"ס: בנש התאושש וישוב להרכב

 

הפועל כפר סבא, הנושקת לקו האדום עם 9 נקודות בלבד, מקווה לצבור נקודות באצטדיון הביתי.

 

למרות ההפסד 2:1, בקבוצה מעודדים מהיכולת שהוצגה נגד בני יהודה לאחר הפיגור בשני שערים ומאמינים שאפשר להתקדם בטבלה דווקא במשחק מאתגר נגד הפועל קריית שמונה.

 

המגן הימני טל בנש התאושש מהפציעה אשר השביתה אותו במשחקים האחרונים והוא ישוב להרכב על חשבונו של ג'אן הצעיר. נראה כי גם בעמדת המגן השמאלי אמור המאמן לבצע שינוי כשאורי שטרית הוותיק אמור לתפוס את מקומו של סמי אלקיים. 

 

באימונים תורגל מערך התקפי במיוחד ותשומת הלב ניתנה למצבי הכיבוש הרבים אליהם מגיעים לופס, צ'יבוטה וקהינדה אשר מרבים להחמיץ. מצפים כי למרות מזג האוויר הגשום של סוף השבוע יגיעו לאצטדיון מעל 3500 אוהדים

 

הרכב משוער: אוהד כהן, טל בנש, עמיר נוסבאום, דינו שקבורץ, סמי אלקיים (אורי שטרית), אלירן סימון, ריף מסיקה (יאניס פאפאדופולוס), רז כהן, הוגו לופס, מאוויס צ'יבוטה, לאנרי קהינדה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי