"ארבעה מהאדומים אפשר היה לא לשלוף"

לוי. יש צדק בטענותיו כנגד השיפוט?
לוי. יש צדק בטענותיו כנגד השיפוט? | צילום: ערן לוף

רוני לוי בטוח שיש אצבע קלה נגד מכבי חיפה ומחמיא לבית"ר: "משחקים נפלא"

(גודל טקסט)

רגע לפני שמכבי חיפה תארח את בית"ר ירושלים (ראשון, 20:55), התראיין רוני לוי והתייחס לכל הנושאים הבוערים שנמצאים על סדר היום.

תחילה, המאמן התייחס לכמות האדומים המטורפת (שישה) שספגה הקבוצה מתחילת העונה: "יש הגזמה, עברתי על כל המשחקים וראיתי את כל האדומים, אני חושב שארבעה מתוך השישה היו מיותרים ויכלו לא להישלף, אני לא חושב שזה בכוונה אבל אני חושב שיש טיפה אצבע קלה ונשלפים מהר מדי וחבל. להתמודד עם שחקן פחות ולפעמים עם שניים זה בעיה. אבל הבעיה הגדולה יותר היא שאנו סוחבים את זה למשחק שלאחר מכן, גם במשחק הקרוב יהיו חסרים לנו שני שחקנים (אופיר קריאף ומארק ואליינטה) וזה קשה מאוד".

לוי, נשאל על כמות הפציעות שיש בקבוצה: "יש לנו סגל גדול והעונה ארוכה. יש פציעות וחבל שחסרים לנו הרבה שחקנים, גם הפצועים וגם המורחקים. אנחנו נעלה אחד עשר שחקנים עם עוד שבעה מחליפים בספסל ונעשה את המקסימום במשחק, למרות שהיריבה בית"ר ירושלים היא יריבה מצוינת עם מאמן יוצא מן הכלל טוב, אני חושב שהיא בתקופה הכי טובה שלה בשנים האחרונות, ראיתי את המשחקים האחרונים שלה והיא משחקת נפלא". 

פלט רואה את האדום. האצבע קלה נגד מכבי חיפה? (ערן לוף)

על פרשת יוסי בניון והקהל אמר לוי: "אנחנו צריכים את הקהל איתנו והסיכוי שלנו להצליח זה שהקהל יהיה מלוכד עם המועדון, אני חושב שהקהל תומך בנו בצורה נפלאה, אני מקווה שהעניין עם יוסי ירד מסדר היום ויהיה בשקט בעניין עם הקהל ותהיה אחדות סביב הקבוצה, זה משהו שאנו חייבים אותו עכשיו".

לגבי אעיד חבשי שעשוי לפתוח בעמדת הבלם: "חבשי בחור מקצוען ורציני, במהלך כל השנה הוא מתאמן טוב ובכל פעם שהוא נקרא לדגל הוא עשה זאת בצורה טובה. הוא שחקן נברחת אולימפית ואני סומך עליו". 

המאמן התייחס ליריבה: "זה נכון שבית"ר קבוצה מאוד מהירה, אבל מצד שני היא גם יודעת לשחק בצורה מסודרת, מדובר בקבוצה מאוד מגוונת. כמו שאמרתי יש לה מאמן מצוין שאני מכיר אותו טוב ואני רואה את העבודה, הם משחקים מדהים. אנו צריכים בכל ההיבטים לדעת להתמודד איתם, נצטרך להיות מוכנים ובשיאנו, נצטרך את הקהל שלנו איתנו".

"ביתר בתקופה הכי טובה שלה בשנים האחרונות" (ערן לוף)

בנוגע למוטיבציה לקראת משחק מן הסוג הזה: "בתשעה שחקנים החבר'ה עמדו והראו מחויבות, הראו רצינות, עמדו טקטית נפלא וזה עוד יותר מבליט את זה שבאחד עשר שחקנים אנחנו יכולים לעשות את זה טוב יותר, אני מחמיא לשחקנים שהם עמדו בצורה טובה מאוד והיכולת לחזור למשחק מראה שהייתה אמונה לחזור והם עשו את זה. אתה שואל אותי איך לייצר מוטיבציה ב"סמי עופר" עם 30 אלף איש? תן לי אני ארוץ עם הרבה מוטיבציה והרבה התלהבות ואני מאמין שזה מה שיעשו השחקנים".

לסיום, רוני לוי, נשאל על הצמיד הירוק שנמצא על ידו: "הצמיד הירוק של שון, לזכרו של החייל שון כרמלי ז"ל. זהו שיתוף פעולה בין מועדון כדורגל מכבי חיפה לעמותת "נפש חופשית". במסגרת תוכנית טיפול חינוכית יחודית להעצמה, פיתוח מנהיגות והגשמה עצמית. התכנית מיועדת לבני נוער מרחבי העולם הנמצאים במצבים שונים של סיכון, קושי ומשבר – ותתקיים בישראל. את הצמיד יהיה ניתן לרכוש במשחק נגד בית"ר ירושלים ביום ראשון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי