קלטינס התלונן על כאבים, בספק לחיפה

קלטינס בין איינבינדר ולידור כהן
קלטינס בין איינבינדר ולידור כהן | צילום: דני מרון

בית"ר תחפש מול הירוקים ניצחון שלישי ברציפות. ירוחם שב להתאמן

(גודל טקסט)

ערב היציאה לפגרה בת שבוע, מבקשת בית"ר ירושלים להיאחז במקום השלישי לאחר שתפגוש את מכבי חיפה ביום ראשון (20:55) באצטדיון סמי עופר.

 

שחקני הקבוצה רוצים ליצור המשכיות של ניצחונות רצופים לאחר הנצחונות על מכבי תל אביב והפועל רעננה, במטרה להוות את הצלע השלישית במאבק על תואר האליפות מול הפועל באר שבע ומכבי תל אביב.

 

 

המאמן סלובודאן דראפיץ' דורש משחקניו לשפר את היכולת ולהפגין כדורגל קבוצתי יצירתי, מעבר למשחק ההתלהבות והלחימה שמגלים השחקנים בשבועות האחרונים. ההרכב למשחק מגובש ולכולם ברור כי שחקנים אחרים ממתינים להזדמנות לקפוץ על עגלת ההרכב הפותח במקרה של חולשה או הפסד. טרם נערך תדרוך טקטי לקראת המשחק.

 

טרם תרגל אימון טקטי. דראפיץ' (עדי אבישי)

 

הקשר הצעיר דוד קלטינס עובר בימים האחרונים טיפולים ברגלו, לאחר שהתלונן על כאבים ועומס בעקבות שני ימי האימונים הנוספים בנבחרת הצעירה והמשחק נגד הפועל באר שבע. לאחר האימון מחר יעבור קלטינס מבחן כשירות, שלאחריו יוחלט אם יעלה בהרכב או שיוחלף על ידי לירוי צעירי.

 

המגן אלעד גבאי זוכה להמון תמיכה מחבריו, שהבטיחו לו כי יעשו הכל כדי להעניק לו מתנת ניצחון אישית על מכבי חיפה, ממנה שוחרר על ידי המאמן רוני לוי.

 

שחקן בבית"ר ירושלים סיפר לספורט1: "למרות הפציעות של חלק משחקניה, מכבי חיפה עדיין קבוצה חזקה עם מאמן מעולה. חובה להיות מרוכזים ולשחק קבוצתי כי אחרת לא ננצח. רצינו מאוד לפגוש את אופיר קריאף ונעשה זאת בסיבוב השני באצטדיון טדי".

 

תומר ירוחם, שנעדר מאימוני הקבוצה בעשרת הימים האחרונים, חזר להתאמן עם הקבוצה. הקשר פאבלו דה לוקאס יטוס לספרד לטיפול בפציעה ברגלו על חשבונו וישוב בעוד תשעה ימים לישראל. חיפה העבירה לבית"ר כ-500 כרטיסים נוספים, שנחטפו על ידי אוהדי הקבוצה תוך פחות משעה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי