עם הלב: איינבינדר חזר להצעיד את בית"ר לצמרת

איינבינדר. חזר למקום הכי קרוב אליו
איינבינדר. חזר למקום הכי קרוב אליו | צילום: באדיבות האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

לדעת נמני וטלסניקוב חזרת הקשר היא הצעד הטוב ביותר עבור שני הצדדים

(גודל טקסט)

בתחילת החודש, ב-6.10, חזר הביתה דן איינבינדר. הקשר חתם לעונה בבית"ר ירושלים ולאחר מו"מ ממושך סגר מעגל והשלים את חזרתו למועדון נעוריו.                
 

כידוע, איינבינדר שוחרר הקיץ ממכבי ת"א וחוזר ע"י מספר קבוצות ליגת העל, ביניהן הפועל חיפה והפועל ת"א, אבל לאורך כל הדרך קיווה למצוא את עצמו בצהוב-שחור של בית"ר.

 

 

"דן חזר למועדון שלו, לעיר שלו ולקהל שהוא מרגיש כ''כ קרוב אליו", אמר סוכנו, אבי נמני, "בית"ר זה המועדון שהכי מתאים לו. היו לו הצעות נוספות הקיץ, הצעות טובות, אך בסופו של דבר הוא רצה לבית"ר ירושלים".

 

נמני, שכמו איינבינדר גם הוא בעברו עשה את הדרך ממכבי ת"א לבית"ר ירושלים, הוסיף: "הוא עשה בחירה טובה. הוא יכול להזניק את בית''ר ולעשות את קפיצת המדרגה איתם".

 

איינבינדר מחייך על הספסל. רצה וחזר לבית"ר (באדיבות האתר הרשמי)


איינבינדר בן ה-26 זכה עם קבוצת הנוער של בית''ר י-ם בדאבל ב-2007 ובאליפות ב-2008 – ולאור היותו שחקן בית שהשתלב בקבוצה זוללת התארים, הפך לאחד מאהובי הקהל בטדי. יתרה מכך, יכולתו הגבוהה הובילה לכך שחוזהו הוארך ל-4 שנים נוספות ולבסוף הקשר ביסס את מעמדו כשחקן הרכב.


חמישה שערים כבש איינבינדר במהלך 4 השנים שלו בבירה, אלא שהבעיות הכלכליות שהגיעו עם עזיבת ארקדי גאידמק אילצו את המועדון שלא להאריך את ההתקשרות עם קשר מרכז המגרש. האלופה דאז, עירוני קריית שמונה, קפצה על ההזדמנות, שילמה לירושלמים את דמי ההשבחה ונהנתה משירותיו.


לאחר עונה מצוינת במדי הקבוצה הצפונית שכללה גם משחקים בשלב הבתים של הליגה האירופית, הרגיש הקשר שהוא מעוניין לעבור למרכז הארץ וחתם בשורות האלופה, מכבי ת''א, תמורת כרטיסיהם של הקשר תמיר כחלון והשוער גיא חיימוב. בעונה של פאולו סוזה הוא שיחק יחסית הרבה, פתח ב-27 משחקים", אמר אבי נמני, "בעונה שעברה הוא היה פצוע ולקח לו קצת זמן לחזור".

 

איינבינדר במדי מכבי ת"א. הפציעה עצרה אותו (ערן לוף)

 

גם לדעתו של ז'אן טלסניקוב, סמל בית''רי, הפציעה פגעה בו: "הייתה לו תקופה טובה במכבי ת''א. הוא שיחק, לקח איתם אליפות והיה חלק חשוב בקבוצה. רק אז הגיעה הפציעה ודברים התפקששו לו."

 

"איינבינדר הוא אישיות", המשיך טלסניקוב. "הוא בחור אינטליגנט, מנהיג על המגרש ואחד האהובים בחדר ההלבשה. הוא בחור שעשה תפנית בנעורים ולקח על עצמו את בית''ר. יש לו נוכחות וקלאס, אני מאד אוהב אותו והוא עדיין שחקן מאד איכותי לבית''ר".


אבי נמני, שאמנם מייצג אותו, מסכים שלקשר יש את האיכויות כדי להחזיר את הירושלמים לצמרת הגבוהה: "הוא מאד רצה ללכת לקבוצה שבה הוא ישחק הרבה ולדעתי יש לו את היכולות להרים את בית''ר לצמרת ואני מאד מקווה שזה מה שיקרה".
 

טלסניקוב, שבימים אלה כעובד מנטור של שחקנים בליגת העל, מסכים ששני הצדדים עשו את המהלך הטוב ביותר עבורם הקיץ: "הוא שחקן מאד איכותי, שחקן שמשפיע על הקהל ולבית''ר היה שווה מאד להילחם עליו. טביב עשה צעד מעולה".


"לפעמים כדי להחזיר את האושר ואת שמחת החיים צריך לעשות ויתורים. דן היה מאד שמח אצלנו בקבוצה ושחררנו אותו רק בגלל בעיות תקציביות", ממשיך קשר העבר, "עם כל הבעיות שלה, בית''ר זה עדיין מועדון פאר וכל שחקן חולם לשחק אצלה".


הערב, הקשר יערוך הופעת בכורה מחודשת בהרכב של בית"ר ירושלים וזה יקרה מול האקסית, מכבי ת"א. ב-20:55 באצטדיון בלומפילד זו ההזדמנות הגדולה שלו להוכיח שמקומו שלו ושל קבוצתו הוא בצמרת הגבוהה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי