קרויף עשוי לבצע מהפכה, הזרים על הכוונת

הצהובים תופסים את הראש. האליפות בסכנה
הצהובים תופסים את הראש. האליפות בסכנה | צילום: AFP

במכבי ת"א מבינים כי היכולת החלשה מסכנת את האליפות הרביעית

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב מפנימים את מצבה של הקבוצה לקראת המשך העונה. האופוריה שלאחר העלייה לשלב הבתים בליגת האלופות התחלפה לתחושת אכזבה מהיכולת של הקבוצה באירופה ובעיקר סביב ההכנה למעמד השיא שהוביל המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף.

 

לראשי המועדון ברור עכשיו כי הם נותרו אך ורק אם חזון האליפות הרביעית ברציפות. כזכור, המנג'ר ההולנדי טען לכל אורך הדרך כי האליפות בישראל היא היעד הראשון של קבוצתו וגם הוא מבין, כמו השחקנים והאוהדים, כי הקבוצה ביכולת הנוכחית תתקשה במאבק מול הפועל באר שבע ויש אפילו שרואים במכבי חיפה המרוחקת רק 8 נקודות כאיום ממשי.

 

 

הביקורות על קרוייף ויוקאנוביץ', שהיו שקטות עד להפסד נגד בית"ר ירושלים, הפכו "לרעשי רקע" רמים בקריית שלום בואכה העברת מסרים לבוס בקנדה. האמירה "לא נוכל כך לזכות באליפות רביעית. חובה לבצע שינוי לאלתר" תופסת את קברניטי המועדון לבצע הכנות לתוכנית מגירה ושינויים בפתיחת חלון ההעברות בחודש ינואר.

 

על הכוונת נמצאים בעיקר חמשת שחקניה הזרים של הקבוצה – פרדראג ראיקוביץ', קרלוס גרסיה, ניקולה מיטרוביץ', נוסא איגיבור ודיאן ראדוניץ'.

 

גרסיה חוגג על עכו. שערו האחרון לזכות הצהובים? (עדי אבישי)

 

נראה כי אם כבר במשחקים הקרובים לא יהיה שינוי מהפכני ביכולתם, הכוונה היא לשחרר/להשאיל/להקפיא לפחות שלושה או ארבעה מהזרים ולהביא אחרים בחודש ינואר כדי להציל את האליפות.

 

גורם המקורב לקבוצה אמר: "מכבי תל אביב של המאמן יוקאנוביץ' היא הקבוצה החלשה ביותר בארבע השנים האחרונות. אוסף השחקנים הנוכחי ובעיקר הרכש הזר אינו תורם דבר ומלבד חמישה שחקנים – גל אלברמן, טל בן חיים הבלם והחלוץ, דור פרץ וערן זהבי) כל האחרים אינם תורמים דבר מלבד בעמדת הראיונות.

 

יוקאנוביץ'. "הקבוצה שלו החלשה ביותר בעידן קרויף" (עדי אבישי)

 

"איש אינו מסביר את היעדרם של איגיבור וראדוניץ' שלא שיחקו כמעט מתחילת העונה ונהנים כאן מטיפולים וצחוקים ביציע הכבוד", המשיך הגורם, "לא ברורה גם היכולת החלשה של קרלוס גרסיה וניקולה מיטרוביץ' והרכש הכושל בשער בדמות ראיקוביץ'. עכשיו חובה להכין את מכבי ת"א למהפכת ינואר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי