לא עבר בשקט: עימות אלים נמנע בדרבי

אבוקות ביציע אוהדי מכבי
אבוקות ביציע אוהדי מכבי | צילום: מני בן ארי

שני אוהדי הפועל נעצרו אחרי תגרה, המחנות התעסקו בגילי וורמוט

(גודל טקסט)

הפערים בין הקבוצות די ברורים גם אם מכבי תל אביב מגיעה במומנטום רע. אבל אתם כבר יודעים, לדרבי חוקים משלו. 

 

האוהדים כמובן דאגו להבהיר, כל אחד בצד שלו, לשחקנים את חשיבות המשחק. בחודורוב ניטלו שלטים, בקריית שלום ניסו להטריף גם כן. כשלא נותר ולו כרטיס, הדרבי כמובן במוקד המחזור. דקה אחרי דקה ככה נראים השעות שלפני.

 

 

במהלך החימום סימן השוער הסרבי של מכבי פרדראג ראיקוביץ' על מכה ביד, עזב את כר הדשא וירד לחדר ההלבשה. האם יוכל לשחק או שברגע האחרון יעלה דניאל ליפשיץ. אחרי שתי דקות עלה הסרבי לכר הדשא. הכל בסדר.

 

 

אצל האדומים, כל אוהד קיבל סטיקר וגלויה לפני המשחק. וגם תמיכה מפתיעה: עשרות אוהדים הגיעו מבאר שבע כדי לתמוך באחות מתל אביב מול היריבה המשותפת. בכניסה לשער 2 חולק מגנט למקרר עם המשפט "אם יש חזקים ממך, היה נחוש מהם", שנאמר ע"י גלעד יעקבי רוזנטל ז"ל, חייל סיירת גולני ואוהד הפועל שנהרג במבצע צוק איתן

 

סטיקר וגלויה (צילום: לירן תלם)

 

אצל הצהובים, הוחלט כי טל בן חיים לא ייכלל בסגל ואת מצבת הבלמים צפויים לאייש איתן טיבי וקרלוס גרסיה. אחרי שלושה הפסדים בכל המסגרות, ורמוט, זהבי ובן חיים החלוץ רוצים לחזור למסלול ואין כמו לחגוג עם האוהדים על חשבון הפועל. אוהדי מכבי החלו לעודד "ורמוט, ורמוט" ובתגובה שרו אוהדי הפועל "ורמוט מ…".

כבר לפני המשחק נרשם עימות בין שני מחנות האוהדים כאשר המשטרה נאלצה להתערב, מנעה תגרה המונית, ופיזרה אותו תוך שהיא עצרה שני אוהדי הפועל ת"א בעקבות התפרעויות. 

 

לוקאס סאשה, אקס האדומים העלה פוסט בעמוד האינסטגרם שלו ורשם: "בהצלחה להפועל, תהרגו את הצהובים. אני רחוק מכם, אבל תמיד אתמוך בכם".

 

 

Good Luck To Hapoel Tel Aviv today. Win the game. I am far But I will always support you.⚪️

A photo posted by Lucas Sasha  (@lucas.sasha) on

אוהד הפועל ת''א, ככל הנראה היה שתוי, נכשל בבדיקת ינשוף ועל כן הוחרם המנוי שלו והוא לא יראה את הדרבי מהאצטדיון.

שחקני מכבי ת"א הגיעו לאצטדיון באוטבוס של הקבוצה וזכו לשלל קללות וגידופים מאוהדי הפועל ת"א.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי