"מכוונים למעלה. שמח שהקהל עכשיו איתנו"

דראפיץ'. פתאום יקיר האוהדים
דראפיץ'. פתאום יקיר האוהדים | צילום: דני מרון

דראפיץ' מרוצה ומבטיח: "עם הזמן נשתפר". קלטינס: "הרגשה מדהימה"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים עלתה הערב (שני) למקום השלישי בטבלה אחרי 0:1 על הפועל רעננה, ניצחונה השני ברצף והשלישי בארבעה משחקים.

 

סלובודאן דראפיץ', שספג הרבה השמצות מצד אחרי פתיחת העונה הבינונית, פתאום חווה תקופה נהדרת. "גם כשהם קיללו הבנתי אותם", אמר דראפיץ', "אני שמח שאנחנו מנצחים ועכשיו הם איתנו. אני מקווה שנשמח אותם גם בהמשך".

 

 

"ידענו שלא יהיה קל", התייחס דראפיץ' בכבוד ליריבה, "רעננה בכושר הכי טובה בליגה. דיברתי עם השחקנים כל השבוע והבהרתי להם שמדובר בקבוצת צמרת". על המשחק עצמו, למרות הניצחון, המאמן לא נסחף: "נתנו גול מוקדם והלכנו אחורה למרות שזה לא שאמרתי לשחקנים, אני מרוצה מהגישה והלחימה".

 

כאמור, הירושלמים חווים תקופה טובה מאוד ודראפיץ' מקווה ומאמין שזה ימשיך: "רצינו להשיג ניצחון שני רצוף, אנחנו מכוונים למעלה. בית"ר ירושלים קבוצה חדשה. לא כולם מכירים את כולם, עם הזמן אנחנו נשתפר ונשחק כדורגל טוב יותר".

 

דויד קלטינס הצעיר, שפתח גם היום בהרכב, נראה מאושר בסיום מהדקות שהוא מקבל ומהקבוצה בה הוא משחק: "הרגשה מצוינת לשחק בבית"ר ירושלים. אנחנו מרוויחים הרבה כדורים, נלחמים ובעקבות כך אנחנו מנצחים גם היום וגם מול מכבי ת"א".

 

קלטינס (במרכז). "אנחנו נלחמים ובעקבות כך מנצחים" (דני מרון)

 

גם דראפיץ' דאג להחמיא לחניך הצעיר שלו: "דויד מוכשר ועובד קשה. כל עוד הוא עושה את העבודה כמו שצריך אני אמשיך לתת לו קרדיט". קלטינס עצמו הסביר היכן הוא הכי מרגיש בנוח על המגרש: "אני אוהב לשחק במרכז המגרש זו העמדה שהכי מתאימה לי, אומנם איבדתי כמה כדורים אבל זה קורה. אני יכול לעזור גם בהתקפה אבל יש לנו שחקנים מצוינים בהתקפה".

 

ולסיום, קלטינס ביקש להודות לאוהדים הנאמנים של הקבוצה על התמיכה: "הקהל מדהים, הם מעודדים. בבכורה שלי הם החזיקו אותי 90 דקות. הם נותנים לך המון אנרגיות, הם מעודדים. הם גם דוחפים אותי ברשתות החברתיות, זו חוויה ואין על הקהל הזה" 

 

סילבס: "מי שניצחה כנראה מגיע לה"

 

"המשחק לא הלך לכיוון שרצינו", הודה חיים סילבס. "ספגנו גול בהתקפה הראשונה של בית"ר. מי שניצחה כנראה מגיע לה".

 

מאמן רעננה היה כמובן מאוכזב בסיום, אך הודה: "הייתה חסרה לנו איכות היום ולא הגיע לנו לקחת נקודות. אין סיבה לזה שלא שיחקנו טוב, זה קורה. לא היינו חדים מקדימה, לא היינו אמיצים והמשחק הזה היה בחיים מבחינתנו, אבל בסופו של דבר לא שיחקנו טוב וכמו שאמרתי לא הגיע לנו יותר מזה".

 

סילבס. "לא הגיע לנו לקחת נקודות" (דני מרון)

 

על כך שהוא מועמד להגיע להפועל ת"א: "אין לי מה להגיד על זה, יש לנו משחק חשוב נגדם, ההכנה כבר מתחילה מעכשיו בחדר ההלבשה, אנחנו נעשה הכל על מנת לנצח אותם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי