מויאל, ריאן ועזרא מתמודדים על מקום ב-11

מויאל. יפגוש את האקסית?
מויאל. יפגוש את האקסית? | צילום: ערן לוף

לוי מתלבט לגבי המחליף לקריאף. וגם: נפרדים מק. אליעזר: "לא לשכוח את ההסטוריה"

(גודל טקסט)

במכבי חיפה מתחילה בהכנות לקראת המשחק המסקרן מול בית"ר ירושלים ביום ראשון (20:55). הציפייה היא לאצטדיון מלא. המאמן רוני לוי מודע לעובדה שהקבוצה עדיין לא התחברה ואינה מצליחה בליגה ליצור המשכיות של ניצחונות כדי לטפס במעלה הטבלה.

 

בניגוד למשחקים בהן קבוצות מסתדרות מול הירוקים, מאמינים בחיפה כי בית"ר ירושלים תגיע לסמי עופר ותשחק פתוח, דבר שייאפשר גם לירוקים להציג משחק טוב יותר.

 

 

המאמן רוני לוי ממתין להחלטת הצוות הרפואי של מכבי חיפה שייבחן את השוער ולדימיר סטויקוביץ' ויחליט על דרך והמשך הטיפול בשוער הסרבי שאצלו אובחן קרע חלקי במניסקוס. סטויקוביץ' הבהיר לאחר שנודע לו על הפגיעה כי אינו מתכוון לעבור ניתוח שישבית אותו למספר שבועות וכי הוא מתכוון למרות הפציעה לעלות ולשחק בין הקורות נגד בית"ר ירושלים ולהתאמן כרגיל. ההחלטה של רופאי מכבי חיפה בתאום עם השוער והמאמן רוני לוי תתקבל בקרוב.

 


חבשי. יחליף את ואליינטה? (ערן לוף)

 

בנוסף לפצועים טאלב טוואטחה, אייל משומר ואביחי ידין, הבלם מארק ואליינטה והקשר אופיר קריאף ייעדרו עקב השעייה. את ואליינטה אמור להחליף אעיד חבשי ומחליפו של קריאף יקבע במהלך אימוני הקבוצה. על חולצת ההרכב מתמודדים קובי מויאל, איסמעיל ריאן וחן עזרא. החלוץ איתי שכטר ימשיך על הספסל וישולב כמחליף.

 

רפי אוסמו, בלם העבר של הקבוצה שזכתה בארבע אליפויות בשנות ה-80 התייחס לנושא הריסת קריית אליעזר: "אני מקווה שהריסת האצטדיון שגדלנו עליו לא תשכיח את ההסטוריה. אני חושב שישנם כאלו שמתגעגעים עדיין אי אפשר להעלים את הרגשות וזכרונות הילדות על מה גדלנו אבל חייב לציין שסמי עופר זה האצטדיון הכי מדהים שהיה כאן". 

 


נפרדים מקריית אליעזר

 

במסגרת יום הבטיחות בדרכים חלק משחקניה החיפאים של הקבוצה יצאו למעברי החצייה בבי"ס בעיר וליוו את הילדים בביטחה ליעדם. בלם הקבוצה, דקל קינן שלקח חלק בפעילות החשובה אמר לאתר הרשמי: "שמחנו להיות חלק מיום הבטיחות בדרכים, היה לנו מאוד חשוב לתת דוגמא בנושא וללוות ילדים לבית הספר בבטחה". 

קינן הוסיף ואמר: " מעבר לכך שמחנו לראות את אהבה כלפינו מילדים מילדי העיר, אנחנו חיים בחיפה וההזדהות של תושבי חיפה והקשר הישיר עם אנשי וילדי העיר חשובה לנו מאוד".

 

 

מועדון כדורגל מכבי חיפה חלק מיום הבטיחות בדרכים.שחקני הקבוצה הגיעו הבוקר לבית ספר בעיר חיפה וליוו ילדים במעברי החציה בד…

Posted by ‎מועדון כדורגל מכבי חיפה Maccabi Haifa FC‎ on Tuesday, November 3, 2015

בהכנת הידיעה השתתף תום שקד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי