עותמאן חילץ 2:2 לסכנין מול בני יהודה בדקה ה-90

שחקני בני יהודה חוגגים. שמטו יתרון
שחקני בני יהודה חוגגים. שמטו יתרון | צילום: עדי אבישי

נורו נתן יתרון בצמד, אך עמאשה והמגן השוו. שוטרים ליוו את אלי כהן

(גודל טקסט)

בני יהודה היתה קרובה לשמור על המומנטום, אך איבדה נקודות ממש בסיום וסיימה ב-2:2 בדוחא נגד בני סכנין.

 

הכתומים היו טובים יותר וכבר בדקה ה-6 עלו ליתרון כשאלמוג בוזגלו בישל לג'וד נורו הניגרי שדחק מקרוב שער שני ברציפות.

 

 

הקצב הטוב נשמר ו-וויאם עמאשה איזן אחרי בישול של פיראס מוגרבי ששב להרכב כבר בדקה ה-10. בדקה ה-17 ג'וד נורו המצוין השלים צמד עם שער נהדר שהעלה את הכתומים ל-1:2.

 

חמד גנאים עוד מצא את המשקוף בבעיטה מרחוק. הקהל כבר החל לדרוש את פיטוריו של אלי קהל אלא שבדקה ה-90 עלי עותמאן איזן בבעיטה מפינת הרחבה. למרות השוויון, הזעם של הקהל לא הפסיק והמאמן עזב את האצטדיון כאשר הוא מלווה על ידי המשטרה.

 


אלי כהן. ספג קללות (ערן לוף)

 

מאמן בני סכנין, אלי כהן אמר בסיום: "זכותו של הקהל למחות.  נכון שלא ניצחנו בבית, משהו שחוזר על עצמו. אנחנו סופגים שערים בקלות מדי, מגיעים למצבים, במיוחד בחצי הראשון ולא מבקיעים, התוצאה לא טובה".

 

על הצעקות בחדר ההלבשה אמר: "אבו יונס בא בטענה לגבי השחקנים, אני ניסיתי להרגיע והוא דיבר בטון גבוהה, לא היה משהו ביני לבינו, בסך הכל התעצבן וניסיתי להרגיע אותו". על עתידו הוסיף: "יש לי חוזה בסכנין, אני נהנה מהעבודה שלי. קללות זה חלק מהעבודה של מאמן, בטוח שלפני שבועיים כשניצחנו את הפועל תל אביב, אז הקהל עודד, יש פה 20 אוהדים שמוחים וזה בסדר אבל מבחינתי הדברים ממשכים כרגיל".

 

מנגד, יוסי אבוקסיס אמר: "הפסדנו שתי נקודות יקרות במגרש קשה נגד קבוצה טובה, וחבל כי זה היה ביד שלנו גם ב-1:2 היו לנו שתי החמצות ולא קיבלנו פנדל. מאכזב אבל ממשיכים קדימה". כשנשאל על ספיגה בדקות האחרונות הוסיף: "בעונה שירדנו זה היה חד צדדי גולים בדקה ה-90, הפעם זה גם לטובתנו לפעמים. חבל כי השחקנים נתנו פה מלחמה אדירה, אני מפרגן להם, משחק טוב במיוחד בחצי הראשון, מאוכזב משתי הנקודות שהפסדנו".

 

לגבי כובש הצמד ג'וד נורו הוסיף: " חוץ משני השערים הוא עשה עבודה שאני מעריך כמאמן. הוא היה בסדר גמור".

 

הרכבים:

 

בני סכנין: רן קדוש, עלי עותמאן, עוביידה חטאב, עלאא אבו סלאח, איהאב שאמי, חאלד חלאילה, חאמד גנאים, ז'אורז'יניו, פיראס מוגרבי, שלומי אזולאי, וויאם עמאשה.

 

בני יהודה: איתמר ישראלי, איציק עזוז, אביב חדד, דן מורי, בן צעירי, סתיו פיניש, אסי בלדוט, אמיר עגייב, פדרו גלבאן, אלמוג בוזגלו, ג'וד נורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי