יוקאנוביץ': "שיחקנו חרא, אנו צריכים מנוחה"

יוקאנוביץ'
יוקאנוביץ' | צילום: עדי אבישי

מאמן מכבי ת"א אחרי הניצחון 1:2 על מכבי נתניה: "לא עוזרים לנו"

(גודל טקסט)

מכבי ת"א לא הציגה יכולת גבוהה במהלך המשחק מול מכבי נתניה בבלומפילד, אבל זה הספיק לה בשביל לצאת עם שלוש נקודות מהמשחק מול החבורה מעיר היהלומים לאחר שגברה עליה 1:2.

 

ערן זהבי העלה את הצהובים ליתרון לאחר שעומר ורד הכשיל את עדן בן בסט בתוך הרחבה וערן זהבי העלה את קבוצתו עם פנדל בדקה הרביעית. טל בן חיים הכפיל בדקה ה-70 ואנדריי מישצ'נקו צימק בדקה ה-90. 

 

 

מאמן המנצחת, סלבישה יוקאנוביץ', לא היה מרוצה מהיכולת שהפגינה קבוצתו. "שיחקנו חרא והייתה הופעה לא טובה שלנו. מכבי נתניה הייתה טובה יותר. הנקודות טובות בשבילנו לקראת העתיד, אבל אני לא יכול להיתו שמח".

 

בהמשך דבריו, התלונן על לוח המשחקים העמוס של הצהובים: "אנחנו צריכים לנוח, הראנו שאנחנו יכולים לשחק טוב יותר. אנחנו מייצגים את ישראל ולא מבינים למה לא עוזרים לנו. ברצלונה ויובנטוס לא משחקות היום".

 


זהבי חוגג. הנקודות יעזרו בהמשך (עדי אבישי)

 

גיא צרפתי, שעמד היום על הקווים אצל האורחת, לאחר פיטוריו של שלומי דורה והחלפתו בראובן עטר, התייחס לחזרתו למגרש הביתי של קבוצותיו לשעבר, מכבי והפועל ת"א. "כיף לחזור לפה. זהו מגרש עם אווירה טובה ומדובר בהיכל הכדורגל של ישראל. היה כדורגל שמח".

 

בהמשך דבריו, התייחס למצב של קבוצתו בטבלה: "חבל שהפסדנו. עצרנו את מכבי בהרבה מצבים. הגענו לפה בשביל לנצח כי אנחנו צריכים ליצור נקודות. לא מתספקים במחמאות. יש פה קבוצה טובה ותנאים טובים ומכבי נתניה לא תהיה איפה שהיא נמצאת כרגע".

 

לגבי השיחה שקיים עם המאמן החדש עטר אמר: "דיברתי איתו על הקבוצה. אני פה שבועיים אז נראה לי שהוא מכיר את השחקנים לא פחות טוב ממני".

 


גיא צרפתי. מאמין בשחקנים (עדי אבישי)

 

לגבי אי שיתופו של גאל מרגוליס אמר: "אם הייתי יכול להתשמש בו, אז הייתי עושה זאת. הוא אחד השחקנים המוכשרים לגיל שלו. מבחינתי הוא לא היה כשיר".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי