"13-14 אלף איש קראו 'מוות לערבים', זה קומץ?"

האזינו לראיון
האזינו לראיון |

יו"ר בני סכנין ל-103FM: "שחקן דוחף מאמן ולא מורחק - הכל הפך לחלטורה"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

יושב ראש בני סכנין מוחמד אבו יונס דיבר בתכנית הספורט של רדיו 103FM על פרשת הרחקתו של שוער מכבי תל אביב פרדראג ראיקוביץ' והקריאות הגזעניות מצד אוהדי בית"ר ירושלים בטדי. בשני המקרים הוא לא ממש נשמע מרוצה מההתרחשויות האחרונות. 

"שחקן דוחף מאמן, תקדים שלא היה במדינת ישראל, ולא הרחיקו אותו דקה. הכדורגל הישראלי נהיה חלטורה", קבע אבו יונס. "מה שעושה מכבי תל אביב זה לבזות את בית הדין. שני האירועים מרגיזים אותי (ראיקוביץ' ואוהדי בית"ר). מכבי תל אביב לא מוכנה לקבל את העונש הזה, הם שמים פס על ההתאחדות ובתי הדין. בכל הדרכים הם מנסים לעקוף את החלטת בית הדין". 

כשנשאל על האירועים האחרונים באיצטדיון טדי, השיב יושב ראש סכנין: "ההחלטה הכי נכונה שעשינו הייתה שהקהל שלנו לא יבוא ושהקהל של בית"ר לא יגיע לדוחה. אם הקהל היה מגיע, לא היינו יוצאים זכאים מכל הסיפור הזה. היו מנסים להפיל עלינו את הסיפור הזה". 

"צריך להעניש את בית"ר. אני לא הדיין, אני חושב שההתנהגות של אוהדי בית"ר הייתה בושה וחרפה", המשיך אבו יונס. "כל הזמן אומרים 'קומץ, קומץ', אבל 13-14 אלף אנשים צעקו "מוות לערבים" ועוד אומרים אחר כך שזה קומץ. לא היו קללות גזעניות נגד בית"ר במשחק בדוחה". 

"אם נרד מהדשא, אז במחצית מהמשחקים כלל לא נשחק", הסביר יו"ר סכנין מדוע קבוצתו מתעלמת וממשיכה לשחק כרגיל. "אנחנו בחרנו לא לשבת ביציע הכבוד, לא רצינו לשמוע קללות וקריאות גנאי ביציע הכבוד. אצלנו לא קורים דברים כאלה – אין מה להשוות בין מה שקרה אמש למה שקרה במשחק שלנו מול מכבי ת"א בדוחה. עם איך שנראה הכדורגל לאחרונה, צריך לסגור את הכל".

מבית"ר ירושלים, אגב, נמסרה הודעה רשמית כי הקבוצה תתארח ביום שלישי בפעילות נגד אלימות וגזענות הנערכת בבית שמש.


כולם שמעו, זה כבר לא היה רק קומץ (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי