דראפיץ': כל עוד אצילי מתאמן איתנו, אשתמש בו

אצילי
אצילי | צילום: עוזי גל

הקשר בסגל בית"ר לסכנין? המאמן: "רוצה לנצח בצורה הכי ספורטיבית"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ערכה הבוקר (רביעי) את האימון הראשון מאז הגשת תביעת הבוררות של עומר אצילי, כאשר כרגע נראה שהמועדון מנסה לשמור על סטטוס קוו במסגרתו ימשיך הקשר להיות חלק מהמסגרת הקבוצתית.

הקשר ערך אימון מלא עם חבריו לקבוצה ובהמשך השבוע יוחלט במועדון אם לכלול את השחקן, שהציג יכולת טובה במשחק נגד מכבי חיפה, בסגל למפגש עם בני סכנין. "אמרתי עוד אז שכל הסיפור הזה עם עומר אצילי יפגע בו באופן מקצועי", אמר המאמן סלובודן דראפיץ'

"אני זוכר כשאני הייתי שחקן בן 22 ועזבתי את יוגוסלביה, ידעתי איך אני נראה ואני בטוח שהדברים שקורים עכשיו לעומר פוגעים לו בכושר המשחק", המשיך מאמן בית"ר. "כל עוד אצילי מתאמן איתנו, אני אשתמש בו".

על המשחק מול בני סכנין ביום ראשון הקרוב אמר דראפיץ': "אנחנו מנסים להגיע למשחק ביום ראשון בשיא הרצינות. אנחנו רוצים לנצח בצורה הכי ספורטיבית שיש. אם יהיה מגרש מלא, נהיה הכי שמחים שיש".

כשנשאל על המהומה האחרונה בסכנין, השיב המאמן: "אני לא רוצה להיכנס למה שהיה עם מכבי תל אביב, לפעמים הדברים לא מוצגים כפי שהם. מה שמעניין אותי באמת זה שהם ניצחו אותנו בפעם האחרונה ואנחנו רוצים להחזיר להם ולנצח, בצורה הכי ספורטיבית שיש. אנחנו מודעים ליריבות שיש בין המועדונים, זה טבעי וזה בסדר גמור".

בנוסף, ערכו הבוקר הירושלמים הפנינג לאוהדים כאשר כמה מהם קראו לדראפיץ' להמשיך במועדון בעונה הבאה. מלבד המאמן, גם עומר אצילי זכה לתמיכה והיה לשחקן המבוקש ביותר בקרב ציידי החתימות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי