"אוחנה בית"רי, אך אלישע עדיף כמאמן הנבחרת"

שמוליק לוי. ביתר צריכים לעשות שינוי בחשיבה
שמוליק לוי. ביתר צריכים לעשות שינוי בחשיבה |

שמוליק לוי, מגן העבר של בית"ר, נזכר ב-0:4 מ-92/3 מול ב"ש ששיחקה בצהוב

(גודל טקסט)

לפני 23 שנים, הגיעה הפועל באר שבע למשחק בטדי מול בית"ר ירושלים והחליטה ללכת על הפתעה. שחקניו של ויקו חדד עלו במדים צהובים למשחק והצליחו להפתיע את שחקני המארחת.

"דיברנו על זה ולא הבנו מה הם החליטו לעשות" נזכר מגן העבר של בית"ר ירושלים, שמוליק לוי. "הם בטח חשבו שאם הם יעלו בצהוב הקהל שלנו יעודד אותן, אבל זה אולי היה טוב לדקה הראשונה. זה מצחיק עוד יותר כשיודעים איך נגמר המשחק".

והמשחק נגמר 0:4 לבית"ר שעשתה באותם ימים עוד צעד גדול לעבר תואר האליפות. לוי מתעקש שזה לא היה משחק טוב שלו, למרות שהבקיע שער אדיר ובישל כדור נהדר לאלי אוחנה. "זה היה משחק רע מאוד שלי. הייתי מתחת לממוצע, נכון שכבשתי ובישלתי, אבל זה בדיוק דקה במשחק והיו עוד 89 דקות לא טובות. עד היום כולם מזכירים לי את הגול ההוא ואיך  שכולם ביציע צעקו לפני שבעטתי, "מה הוא עושה?" ואני שמח שזה החל למקום הנכון".

ואגב אוחנה, לוי חושב שחברו לבית"ר עוד לא בשל לאמן את הנבחרת הבוגרת: "אני לא יודע במי אני תומך במאה אחוז, לכולם יש יתרונות וחסרונות".

"הנטייה שלי היא אלישע לוי. יש לו הישגים ויש לו יכולת, הוא צבר הרבה ניסיון ואני אשמח שהוא יהיה מאמן נבחרת ישראל. יש סנטימנטים לאלי אוחנה כי הוא מבית"ר, אבל בשלב הזה אם אלישע לוי יהיה מאמן זה יהיה גאווה".

שמוליק לוי באולפן פלאשבק. מעדיף לראות את אלישע לוי כמאמן לאומי

ועל בית"ר של היום אמר לוי: "אם הקבוצה היתה מכוונת מהמשחק הראשון, מהמחזור הראשון, לאליפות היא היתה יכולה להיות שם. אם היו מחליטים בתחילת העונה או מכוונים לאליפות הם היו בצמרת היותר גבוהה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי