"אם אין הצעה טובה מספיק, אז שזהבי יישאר"

כרגע הכיוון שלו הוא להישאר. זהבי
כרגע הכיוון שלו הוא להישאר. זהבי | צילום: דני מרון

בסביבתו של מלך השערים מנסים לפזר ערפל לגבי עתידו. מה יעשה מספר 7?

(גודל טקסט)

אחרי שתם סיפור האליפות של מכבי תל אביב, נותר לברר לאן פניו של ערן זהבי. האם מיצה את עצמו בצהוב או שהוא פוזל לחו"ל, כפי שרמז לא פעם אחרי משחקים. מספר מקורבים למלך שערי ליגת העל מנסים לפזר את מסך הערפל.

 

"אם יש לו הצעה מקבוצה גדולה באירופה, עדיף לו ללכת. אבל אם אין לו קבוצה גדולה, עדיף לו להישאר", טוען מנחם קורצקי, ששיחק איתו כמה שנים ברמת השרון והפך לחבר קרוב. "הוא לא מיצה את עצמו במכבי ויש לו עוד הרבה מה לתת לה. אבל אם יש לו הצעה מקבוצה שהיא באמת מהגדולות של היבשת, עדיף לו ללכת. הכיוון של ערן הוא בעיקרון להישאר במכבי, אבל זה נכון לעכשיו".

 

 

שלום אביטן, דודו של זהבי ושחקן מוביל בעצמו בעבר, מבהיר: "ערן זהבי צריך ללכת לאיפה שטוב לו. שחקן ברמה שלו לא צריך לחשוש מאתגרים. אני חושב שמכבי תפורה עליו, הוא בהחלט מתפרנס יפה מאוד. יש לו עוד כמה שנים טובות, שיעביר אותן פה ויבסס את עצמו היטב לקראת העתיד".

 

זהבי. יילך לאיפה שטוב לו (ערן לוף)

 

נראה שיש לו עצירה, הוא לא הבקיע מאז ששבר את השיא השערים בעונה.

"אין שום עצירה. גם למסי ורונאלדו יש כמה משחקים שהם לא מבקיעים וזה קורה גם בסיום. לערן זהבי יש את הגנים המשפחתיים הנכונים שהופכים אותו לשחקן ענק. השנה הוא היה מצוין ובשנה הבאה הוא יגיע יותר רחוק. לא קל מיוני לסחוב לבד את מכבי. הוא עשה דרך ארוכה והיה באמצע גם את הנבחרת".

 

עמי סולומוביץ', לשעבר יושב ראש עירוני בת ים, גידל בבית שלו את ערן זהבי כשזה שיחק בנוער של הפועל תל אביב עם בנו זיו. "קשה לדעת לאן ערן ממשיך מכאן, הולך או נשאר", הוא מודה. "אם הוא יקבל הצעה מקצועית עם אתגר שכל שחקן כדורגל מחכה לה, הוא צריך ללכת".

 

"זו שאלה מאוד קשה. ערן נתן השבוע כמה תשובות בעניין הזה, זה שיש עליו הצעות זה ברור וזה שהוא בוחן אותן זה ברור, הוא ילד מספיק נבון בשביל לבחור את הדבר הכי טוב בשבילו", מוסיף סולומוביץ'. "לא רע לו במכבי. להיפך, מצוין לו במכבי. הוא נמצא במקום נהדר שבו מעריכים אותו כולם והקהל מת עליו. בשביל ללכת ממכבי הוא צריך משהו באמת מיוחד. ברור שכל אדם שואף להגיע למקסימום, למיצוי היכולת והאתגרים שלו".

 

זהבי. נמצא עכשיו במקום נהדר (דני מרון)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי