"אם העירייה לא תעמוד במילתה, נתניה תפורק"

אם הדברים לא יפתרו בזמן הקרוב ימונה מפרק שייגבה את הכספים
אם הדברים לא יפתרו בזמן הקרוב ימונה מפרק שייגבה את הכספים | צילום: דני מרון

עופר אורליצקי, יו"ר הבקרה התקציבית: "שילמתי את שכר פברואר לשחקנים"

(גודל טקסט)

ברשות לבקרה תקציבים לא נותנים תקווה גדולה להמשך דרכה של מכבי נתניה אם העירייה לא תיכנס לעובי הקורה ותעמוד בכל ההתחייבויות שלה כלפי קבוצת הכדורגל.

 

עופר אורליצקי שדאג לכספי שכר חודש פברואר לשחקנים סיפר: "התחייבתי להעביר את שכר חודש פברואר לקבוצה, הוצאתי כבר המחאות ואז התברר לי שהטוטו לא יכול להעביר 100 אלף ש"ח כי יש עיקולים על חשבונות הבנק של המועדון. בלחץ הזמן ובהבטחה שהכסף מהטוטו יגיע אלי, העברתי אני את הכסף".

 

 

"בנושא המשך דרכה של הקבוצה ברור כי בנושא הכספי ישנם התחייבויות של העירייה שצריכה להעביר את הכספים. אם הדברים לא יפתרו בזמן הקרוב המועדון ילך לפירוק והמפרק שימונה ייגבה את הכספים. אני והבקרה התקציבית לא אחראים לדברים האחרים כמו נושא האבטחה".

 

פיירברג-איכר. תשלום חד פעמי (אתר עיריית נתניה)

 

עיריית נתניה אמורה לנסות היום ומחר להגיע להסכם חד פעמי עם חברת האבטחה "התאמה", שההמחאות שהועברו אליה בשל חוב לא כובדו והיא מתכוונת לא לשלוח את אנשיה למשחק מול הפועל ת"א. החברה, שעובדת במקביל עם העירייה, אמורה לקבל הבטחה מראשת העיר מרים פיירברג-איכר לתשלום חד פעמי בנושא העבודה של אנשיה בשבת.

 

מכבי נתניה שממתינה להחזרים ממס הכנסה של 1.2 מיליון ש"ח ולעוד תשלום של מעל מיליון ש"ח מעיריית נתניה על הקצבות שעדיין לא אושרו, בגלל עיקוב באישור תקציב העירייה במשרד הפנים. עובדי המועדון המחזיקים במכשירים ניידים נותקו היום בשל חוב של כ-3000 ש"ח לכל מכשיר.

 

שחקני הקבוצה אמורים להגיע למגרש ברכביהם הפרטיים והם ממתינים לקבל לפני ליל הסדר מהבקרה התקציבית את משכורת חודש מארס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי