"ב"ש תעקוץ במתפרצות, חייבים לטרוף את הדשא"

זהבי ואלברמן בדריכות
זהבי ואלברמן בדריכות | צילום: ערן לוף

במכבי ת"א יודעים כי רק ניצחון מונח על הכף ב-20:55. סה יחליף את יצחקי?

(גודל טקסט)

רגע האמת הגיע. מכבי תל אביב תארח ב-20:55 את הפועל באר שבע, משחק ששחקני הקבוצה מכנים לראשונה מאז עידן האליפויות הרצופות תחת ג'ורדי קרויף כמשחק העונה.

 

במקביל, ההחלטה של ההתאחדות לכדורגל לפנות הבוקר (שני) לבית המשפט המחוזי בבקשה דחופה לשינוי ההחלטה של השופט איתן אורנשטיין לאפשר לשוער פרדראג ראיקוביץ' לשחק מובילה שוב לאי וודאות בנושא השוער. דניאל ליפשיץ כמובן בכוננות.

 

 

המאמן פטר בוס שלא הפסיד מאז הגיע לתפקיד, הכין במהלך שבוע האימונים שני מערכים לקראת ההתפתחויות במשחק בו מכבי חייבת לנצח.

 


מדוניאנין, הוא ישוב ל-11 (דני מרון)

 

מכבי תל אביב תרגלה מערך בו מצטרף דור פרץ למרכז ההגנה לצדם של איתן טיבי וקרלוס גארסיה כפי שקרה במחזור החולף בדוחה אצל בני סכנין, אך נראה כי המערך הפותח יהיה חזרה להרכב הקלאסי בו יוצבו גארסיה וטיבי כשני בלמים.

 

החלוץ הפורטוגלי אורלנדו סה אמור לשחק במרכז ההתקפה על חשבונו של ברק יצחקי וישלים חוליה קדמית בצוותא עם ערן זהבי וטל בן חיים שכשיר ויעלה ב-11.

 

"באר שבע יתבססו על מתפרצות. תיקו עבורם בבלומפילד זה כמו ניצחון. חייבים להיות מכבי שהאוהדים מצפים שנהיה ולטרוף את הדשא", אמרו שחקנים במועדון.

 


סה, יחליף את יצחקי (ערן לוף)

 


אבל מי יעמוד בשער? (ערן לוף)

 

ההרכב המשוער: פרדראג ראיקוביץ' (דניאל ליפשיץ), אלי דסה, איתן טיבי, קרלוס גארסיה, אבי ריקן, גל אלברמן, האריס מאדוניאנין, דור מיכה, אורלנדו סה (דור פרץ), ערן זהבי, טל בן חיים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי