"בית ספר של מולנסטיין, אלירן עטר יותר מחיזוק"

עדיין לא מפנטז יותר מדי
עדיין לא מפנטז יותר מדי | צילום: עדי אבישי

הירוקים חגגו ניצחון על מכבי ת"א. קגלמאכר: "אי אפשר לדבר על אליפות"

(גודל טקסט)

רוחות חדשות? חגיגות גדולות במכבי חיפה לאחר ה-0:2 הגדול על מכבי תל אביב אמש (שני), ניצחון ששבר בצורת בליגה מול מכבי תל אביב. הירוקים שוב יכולים לראות עצמם כמועמדים לקרוא תיגר בצמרת הגבוהה ואולי אף להיאבק על התואר הנכסף כשלאחר שניצחו גם את הפועל באר שבע לכולם ברור מה צריך לקרות.

 

"הבעיה שלנו היא ההמשכיות. איבדנו נקודות במשחקים מול קבוצות אחרות אבל אם נדע לשמור על זה, נוכל להידבק לצמרת", אמרו במועדון.

 

 

 

במכבי חיפה שיבחו את המאמן ההולנדי רנה מולנסטיין שסגר נכון את מכבי תל אביב. "מולנסטיין עשה בית ספר לשוטה. הוא אחראי לעמידה של מכבי חיפה ולעובדה ששיתק שחקני מפתח במכבי", הוסיפו בסביבת המועדון.

 

גם אלירן עטר שחזר מפציעה ארוכה וענה בשער נהדר קיבל מחמאות רבות. עטר עצמו סרב להתראיין בסיום ובמנהלת הליגה עשויים לקנוס את מכבי חיפה בעקבות כך. "שובר שוויון זו הגדרה לא נכונה, אבל זה חיזוק מהסרטים. בטח משהו שהיינו צריכים בקבוצה", החמיאו.

 


מולנסטיין, נוקאאוט ליריבה (עדי אבישי)

 

כובש השער השני גארי קגלמאכר האורוגוואיי שהיה מהבולטים בקבוצתו סרב לחגוג יותר מדי: "אי אפשר על תואר האליפות במחזור שמיני, יש זמן וצריך להמשיך בקו ההתקדמות שלנו. ראינו ועקבנו אחריהם. כל הכבוד לצוות שהכין אותנו מצוין".

 

על עמדת המגן הימני בו הוא הוצב ציין: "באמת שלא משנה לי מה התפקיד במגרש שאשחק בו. אעשה מה שהמאמן יחליט שטוב לקבוצה".  

 

 

 

 

מי שנפצע והוחלף היה הבלם מארק ואליינטה שנפגע בקרסולו והוחלף על ידי עאיד חבשי. הבלם הספרדי יעבור בדיקות.

 


אפשר לספור אותם כמועמדת לאליפות? (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי