"בניטס מנסה להחתים את ערן זהבי בניוקאסל"

זהבי
זהבי | צילום: דני מרון

בתקשורת האנגלית מתעקשים שמלך שערי הליגה על הכוונת של הספרדי

(גודל טקסט)

רפא בניטס מנסה לצרף את ערן זהבי לניוקאסל, כך טוענים בתקשורת האנגלית. על פי "הסאן", המנג'ר הספרדי של המגפייז כבר עורך בדיקות אם מלך שערי ליגת העל יהיה מעוניין להצטרף לשחורים-לבנים, שסיימו את העונה החולפת בירידה מאכזבת לליגת המשנה מאנגליה. 

ערן זהבי נמצא בתקופה האחרונה על הכוונת של אייאקס, קבוצתו החדשה של מאמן מכבי תל אביב היוצא פטר בוס, ומבוקש גם על ידי גוואנגז'ו אברגראנד העשירה מהליגה הסינית. זהבי הוצג כתקשורת האנגלית כמציאה של מכבי תל אביב, שהרוויחה מהתקופה הפושרת שלו במדי פאלרמו והחתימה אותו תמורת סכום נמוך במיוחד.

ניוקאסל סיימה את העונה החולפת עם ניצחון 1:5 על טוטנהאם, שלא עזר לבניטס לעמוד במשימה שהוצבה לפניו. המנג'ר הספרדי, שפתח את העונה החולפת כמאמן ריאל מדריד והוחלף במהלכה בזינדין זידאן, הוזעק לסיינט ג'יימס פארק בניסיון להציל את המגפייז מירידה. השחורים-לבנים אמנם לא הפסידו בששת המחזורים האחרונים, אבל הבור היה עמוק מדי ובעונה הקרובה ישחקו בצ'מפיונשיפ. 


רפא בניטס, מחכה לזהבי (gettyimages)

כפי שכבר פורסם כאן באתר ספורט1, גוואנגז'ו מציעה לערן זהבי כארבעה מיליון יורו לעונה, זאת לצד תשלום בסך 8 מיליון יורו למכבי תל אביב תמורת שחרורו. אצל סגנית האלופה כבר הודיעו למלך שערים כי ירצו שימשיך במדים הצהובים, אולם לא צפויים לעמוד בדרכו במקרה שידרוש לקבל הצעה משמעותית. 

ערן זהבי משך לא מעט תשומת לב ברחבי העולם בעקבות עונת השיא שלו, במהלכה הבקיע 35 שערי ליגה – חמישה יותר מאשר השיא הקודם בו החזיק נסים אלמליח ז"ל. צ'מפיונשיפ, סין, ליגה בכירה  באירופה או משימה מאתגרת בניוקאסל? ההכרעות בקרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי