"גולדהאר חייב להגיע לישראל כדי לתקן הכל"

| צילום: עדי אבישי

במכבי ת"א חוששים שעוד עונה תסתיים באכזבה. בוזגלו יגיע להציל?

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב מבינים כי המשחקים הקרובים עשויים לקבוע את גורל האליפות והמשך דרכה של הקבוצה באירופה. גורמים בסביבת המועדון טוענים כי הבעלים מיץ' גולדהאר שלא הגיע העונה לישראל ולא היה מעורב מקרוב בנעשה במועדון שלו צריך לנחות כאן ולעשות סדר בקריית שלום. 

הכול מתנהל במכבי ת"א על פי ג'ורדי קרויף שלוקח לעצמו פסקי זמן משמעותיים לנושאים פרטיים באירופה. אותו גורם טען: "הכול נראה כבוי בקבוצה ואם גולדהאר לא יגיע, אי יהיה אפשר לתקן, נמשיך רק לרדוף אחרי הפועל באר שבע והעונה תיגמר בכישלון כמו בעונה שעברה הריקה מתארים".

על פי אותם גורמים, קרויף אמור לסיים את דרכו בקריית שלום בתום העונה על פי ההסכם שיש לו ולא להמשיך עונה נוספת. איבוד האליפות העונה או זכיה בתואר הם שיקבעו בסופה של עונה את עתידו. המנג'ר כבר היה קרוב לעזוב לפני מספר חודשים לתפקיד מקצועי באנגליה באברטון שלא יצא לפועל. 

בתוך כך, במכבי ת"א מחפשים להתחזק, והשם החם שנמצא על הכוונת הוא קשר הפועל באר שבע מאור בוזגלו. גורמים בכירים המקורבים למועדון פועלים להביא לקריית שלום מהלך שמצריך את אישורו של גולדהאר. בוזגלו המסרב לחתום לעונה נוספת בב"ש אינו פוסל את המהלך כך על פי מקורבים אליו. 
 


מדוניאנין ואיגיבור. בדרך החוצה? (דני מרון)

בתוך כך, שוטה ארבלדזה מתכנן לתת במשחקים הבאים דקות משחק ארוכות יותר לשגיב יחזקאל ואליאל פרץ. בקבוצה ציינו אכזבה ענקית מהיכולת של השוער פרדראג ראיקוביץ' שסופג שערים מיותרים. מאז ארבעת השערים שספג נגד זניט סנט פטרסבורג הוא לא חוזר לעצמו".

מאכזבים נוספים שאינם מצדיקים את מקומם בהרכב הם שני המגנים אלי דסה ועומרי בן הרוש, שאיבדו ביטחון, כשגם איתן טיבי נמצא בירידה ביכולת ואינו מזכיר את הכושר מהעונות האחרונות. שני המאכזבים העיקריים איתם תתקיים שיחה הם האריס מדוניאנין שלגביו קיים חשד שבכוונתו לחתום ברוסיה, ונוסא איגיבור שמשחקו הבלתי מרוכז וחסר היכולות ההתקפיים פוגעים בשטף המשחק ובחיבור עם שחקני הקו הקדמי.

יחזור למכבי ת"א? מאור בוזגלו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי