"גולסה דוגמה לכך שצריך לתת הזדמנות לעוד שחקנים"

|

שחקני מכבי ת"א מפרגנים לקשר על ההצגה בנבחרת. חוזה חדש למדוניאנין

(גודל טקסט)

לאחר שבוע של חופשה מכבי תל אביב חזרה להתאמן, כשריח ההפסד המביך לדאנדוק האירית 0:1 בשלב הבתים בליגה האירופית עדיין באוויר. המאמן שוטה ארבלדזה נאלץ לקיים אימונים ללא 12 שחקני הנבחרות השונות.

מכבי ת"א תציע בקרוב חוזה ארוך טווח להאריס מדוניאנין ממנו קיימת שביעות רצון גדולה. הצהובים יציעו לקשר הבוסני סכום של 650 אלף יורו לעונה, שהם 200 אלף יורו יותר מהחוזה הקודם. יש לציין כי הוא מסיים את החוזה בסוף העונה ויכול לעזוב לכל מועדון בינואר. שחקן נוסף שמתוכנן להאריך את חוזהו בקבוצה הוא הקפטן גל אלברמן שחוזהו כבר הוארך אוטומטית בתחילת העונה.

בקרב שחקני הקבוצה נשמעו מחמאות לאייל גולסה שפתח בניצחון הנבחרת 1:2 על מקדוניה והרשים: "הוא דוגמה לכך שיש עוד שחקנים בסגל הרחב של מכבי ת"א שמגיע להם לשחק יותר מאשר מה שהם מקבלים עכשיו. כולנו שמחים על כך שהוכיח לצוות המקצועי שמגיע לו לשחק".

משחקה הבא של מכבי תל אביב יהיה ב–20 בחודש נגד אלקמאר בהולנד, כשארבעה ימים לאחר מכן יארחו הצהובים את מכבי חיפה. ארבלדזה אינו מתכוון לעלות לשני המשחקים בהרכב החזק ביותר ויאפשר לשחקנים נוספים להתחלק ברצף המשחקים. 


מדוניאנין. חוזה חדש מתקרב? (דני מרון)

נראה כי הרכש מהפועל תל אביב שגיב יחזקאל אמור במשחקים הקרובים להיות חלק מהרוטציה כשגם דור מיכה, אייל גולסה ממנו מרוצים בזכות היכולת בנבחרת, ויוסי בניון יזכו לדקות משחק משמעותיות יותר.

בנוסף, המשחקים הבאים יהיו מבחן כוונות לשני שחקני ההתקפה ברק יצחקי ועדן בן בסט שינסו להרשים בכדי להישאר במכבי ת"א גם לאחר חלון ההעברות בינואר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי