"דראפיץ' היה צריך ללמוד מהמקרה של גיא לוי"

דראפיץ'. אותו סיפור כמו לפני שנה
דראפיץ'. אותו סיפור כמו לפני שנה | צילום: דני מרון

שחקני בית"ר ירושלים לא הופתעו כלל מהחלטת הבעלים להיפרד מהמאמן

(גודל טקסט)

בוקר שאחרי הפיטורים של סלובודאן דראפיץ' מבית"ר ירושלים, הרוחות בבית וגן סוערות במיוחד. כפי שפרסמנו אתמול, שחקנים בקבוצה חוששים כי יגלו בדקה ה-90 על פרידה מהם, לאחר שסגלי קבוצות ליגת העל יושלמו, ותחושת אי הוודאות עוד קשה יותר לאחר שהדבר נעשה למאמן שהצליח להוביל את הקבוצה למקום השלישי.

שחקנים בקבוצה סיפרו הבוקר בשיחה עם ספורט1 כי לא הופתעו כלל מעזיבתו של דראפיץ': "הוא היה צריך ללמוד ממקרה גיא לוי ולא לדבר על הנושא בתקשורת".

גיא לוזון, גיא לוי ורן בן שמעון הם המועמדים של טביב לתפקיד, לאחר שהבעלים החליט כי העונה בית"ר ירושלים תכוון גבוה יותר ותנסה להתחרות בצמרת הגבוהה. הפנטזיה של טביב היא הגעתו של לוזון לבית וגן, אולם שכרו הגבוה של המאמן בנוסף לדרישות המקצועיות שלו עשויות למנוע את המהלך. 

שכר גבוה ורשימת דרישות מקצועיות. לוזון (Gettyimages)

גיא לוי, שמאז התפייס עם אלי טביב, זכור בבית וגן בשל העונה המוצלחת לפני שנתיים בה הוביל את הקבוצה למקום הרביעי. הוא כרגע המועמד היותר ריאלי לתפקיד, כאשר רן בן שמעון שמוערך בבירה עשוי לקבל פניה במידה ושניהם ירדו מהפרק. 


מספר שחקנים בקבוצה חוששים בעניין מינוי המאמן, ביניהם צעירים דוגמת דוד קלטינס שפרח תחת דראפיץ' וכעת יצטרך להוכיח את עצמו מחדש לאחר שהתבסס בהרכב.

באשר לניקיטה רוקביציה שיקבל בשבועיים הקרובים הודעה על מימוש האופציה עליו לעונה הבאה, במועדון סקפטיים לגבי המשך דרכו וכפי שפרסמנו כאן לראשונה צפוי טביב לפנות למכבי חיפה ולהציע עסקה במסגרתה החלוץ האוקראיני-אוסטרלי יעבור למכבי חיפה ובתמורה יגיע לבירה אלירן עטר.

קלטינס חוגג. יצטרך להוכיח את עצמו מחדש (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי