"הבעיה עם אצילי היא של טביב, לא של דראפיץ'"

אצילי. יישלח ליציע או יפתח בהרכב?
אצילי. יישלח ליציע או יפתח בהרכב? | צילום: דני מרון

בבית"ר ירושלים חוששים שהפרשה תביא לפיצוץ בין הבעלים למאמן

(גודל טקסט)

פרשת עומר אצילי ממשיכה להיות נושא השיחה העיקרי בבית"ר ירושלים לקראת המשחק החשוב ביום שני מול מכבי תל אביב בבלומפילד. במועדון חוששים מהתוצאות של הפרשה החדשה שעלולות ליצור קרע גלוי בין הבעלים אלי טביב למאמן סלובודאן דראפיץ'.

 

"סלובו צריך לתת לעומר לשחק נגד מכבי", אמרו גורמים בבית"ר, "אם לאלי יש איזו בעיה עם עומר, שיוציא הודעה ויפטור את דראפיץ' מההתעסקות בנושא. הרי לכולם ברור שאצילי חייב לשחק".

 

 

אצילי, שלא חתם עדיין על חוזה חדש, ישב 90 דקות על הספסל במשחק האחרון מול הפועל באר שבע ולא עלה לשחק למרות שקבוצתו פיגרה 2:0 ולמרות ש-13 אלף צופים צעקו לדראפיץ' בשמו של הקפטן. המאמן דיבר אחרי המשחק והגן על ההחלטה אותה הגדיר מקצועית, למרות שלכל היה ברור אחרת.

 

המתיחות בין הצדדים החלה ביום רביעי כשבית"ר הוציאה הודעה רשמית שדראפיץ' וצוותו ממשיכים לעונה הבאה, למרות ששום דבר לא נסגר רשמית בין הצדדים ולמרות שבסביבתו של המאמן שמעו כי טביב מנהל מגעים עם מאמנים אחרים.

 

בנוסף ספג דראפיץ', שזינק בצורה מטאורית העונה מאלמוניות לצמרת שוק המאמנים, ביקורת נוקבת בתקשורת על כך שהוא בעצם "בובה" של טביב.

 

דראפיץ'. לא בובה של אף אחד (דני מרון)

 

"מי שמזלזל בסלובו פשוט לא מבין כדורגל", אמרו גורמים בבית"ר, "טביב הביא לבית"ר את לירוי צעירי ונס זמיר, הוא התעקש עליהם וגם על עומר נחמני במהלך כל העונה וכולם כאחד לא מקבלים דקות. אז מי קובע פה, אלי או סלובו?". בקבוצה גם העלו את שמם של דני פרדה, שהושאל לבני לוד, ולידור כהן כשני בני טיפוחים של טביב שלא מצאו את מקומם אצל דראפיץ'.

 

דראפיץ' גם מצא את עצמו בפינה בעניין אצילי. בבית"ר אומרים כי המאמן היה חייב ללבן את העניינים מול הבעלים בעניינו של הקפטן עוד לפני באר שבע וללחוץ על טביב להחליט אם אצילי הוא חלק מהקבוצה או שהוא יישלח ליציע.

 

לכולם ברור שכל הפסטיבל התקשורתי בעניין לא מועיל לאיש. "סלובו מבין שהדברים בנושא צריכים להיות הרבה יותר ברורים", אומרים. הוא יצטרך לדבר על זה עם אלי ולראות שהמועדון יוצא בסדר מכל הסיפור הזה".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי