"הגיע הזמן שבן שמעון ייתן לבריהון קרדיט"

בריהון. הובא על תקן המחליף של אצילי
בריהון. הובא על תקן המחליף של אצילי |

ב-20:15 בספורטHD1: בית"ר מארחת את כפ"ס, המאמן שוקל זעזוע בהרכב

(גודל טקסט)

"יעקב בריהון נראה מצוין באימונים והגיע הזמן שרן בן שמעון ייתן לו קרדיט בהרכב", כך אמרו גורמים בבית"ר ירושלים בנוגע למשחקה של הקבוצה בשבת  (20:15, שידור ישיר בספורטHD1) נגד הפועל כפר סבא.

 

הקשר הכישרוני שהגיע בקיץ מהפועל ראשל"צ מהלאומית וסומן כיורשו של עומר אצילי שותף כמחליף בתבוסה 4:0 להפועל חיפה בסמי עופר ולטענת הגורמים הביא לשינוי בקבוצה למרות התוצאה.

 

 

בריהון אמור להיות אחד מחמישה שינויים שיערוך בן שמעון בהרכב בעקבות היכולת הגרועה מהמשחק הקודם. טל כחילה יאבד את מקומו לדן מורי, דוד קלטינס יצורף כבלם שלישי או כקשר על חשבונו של קלאודימיר פריירה, מרסל הייסטר יחליף את אורי מגבו, אריק סאבו במקום לידור כהן ושמעון אבוחצירה יאבד את המקום לבריהון.

 

למרות עזיבתו של עומר אצילי לגרנאדה עדיין מצויים שלושה שחקנים של הצהובים שחורים בסגל הנבחרת – בוריס קליימן, עידן ורד ודן איינבינדר. "העבודה של אלי טביב נושאת פירות", אמרו בקבוצה, "יש עוד מספר שחקנים שיכולים להשתלב בסגל".

 

סאבו. מועמד לפתוח לראשונה העונה (דני מרון)

 

בשרון מאמינים: אפשר לחזור עם נקודות מטדי

הפועל כפר סבא ניצחה 0:1 את אשדוד במחזור האחרון, אבל קבוצתו של שרון מימר לא מסתפקת בכך ובמועדון מבהירים כי בכוונתם להילחם כדי לשוב לשרון מהבירה עם ידם על העליונה.

 

בית"ר יירושלים כאמור מגיעה למפגש לאחר שספגה רביעייה מהפועל חיפה והמאמן שרון מימר אמר על יריבתו מחר: "בית"ר ירושלים קבוצה חזקה ומדובר במועדון עוצמתי במיוחד. נגיע לטדי כדי לתת פייט מול אחת מארבע הקבוצות עם הסגל הכי טוב בישראל. אני מאמין בקבוצה שלי".

 

מאטוביץ'. מכיר היטב את היריבה (עדי אבישי)

 

הבלם דושאן מאטוביץ', שהגיע לכפר סבא מבית"ר ירושלים ולכבודו ייערך טקס לפני המשחק, סיפר: "אנחנו צריכים להיות יציבים וזה כולל את כל השחקנים בקבוצה, לא רק את אלו שבהגנה. אפשר לקחת משם נקודות אם נהיה אגרסיביים".

 

המגן חן דילמוני עדיין פצוע ולא ישחק מחר, אולם להרכב יחזור לאחר פציעה ארוכה הקשר רז כהן. 400 אוהדים יעלו לירושלים לתמוך בקבוצה.

 

ההרכב המשוער: רן קדוש, ליאור לוי, איציק כהן, דושאן מאטוביץ', סמי אליקים, סלובודן סימוביץ', דיוגו קאצ'ובה, רז כהן, טל איילה, מאוויס צ'יבוטה, אלי אלבז.

 

גם האוהדים כבר הגיעו לטדי העונה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי