"הפועל ת"א תעבור לשחק בבת ים בעוד שלוש שנים"

30
30 | צילום: עדי אבישי

האדומים מאמינים כי יזכו במכרז ויעזבו את בלומפילד. הבעלים מתכנן מהפכה

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב מתכוננת למשחק החוץ הגד הפועל קריית שמונה ביום שבת (17:30, שידור ישיר בספורט1) ומאמינה כי לאחר המחזור הקרוב תבטיח מעשית את ההישארות בליגה. למרות שתיאורטית האדומים עדיין יכולים לרדת, התחושה בוולפסון היא שהסיכויים לכך נמוכים מאוד עד לא קיימים, והמאמן אלי גוטמן והבעלים אמיר כבירי כבר יושבים ומתכננים את הקיץ והעונה הבאה.

 

למרות גירעון שמוערך בסכום הגבוה מ-25 מיליון ש"ח, כבירי הגיש דרך החברות הפרטיות שלו הצעה למכרז לבניית אצטדיון חדש בבת ים, שיכלול כ-30,000 מקומות ישיבה וישמש אך ורק את הפועל ת"א. תוצאות המכרז אמורות להתפרסם בתחילת השבוע הבא.

 

 

"מדובר במהלך מסחרי בו ישתתפו גורמים עסקיים נוספים", הבהיר מקורב לכבירי, והוסיף. "בסיום הפרויקט, בעוד פחות משלוש שנים, האצטדיון החדש ישמש רק ורק את הפועל ת"א, שלא תשחק יותר באצטדיון בלומפילד". המקורב הדגיש כי האדומים משחקים בבלומפילד מאז 1949, עוד בגלגולו הקודם אז נקרא "אצטדיון באסה".

 

הביע נכונות להגיע. עזרא (דני מרון)

 

בנושא מהפכת הסגל, גוטמן וכבירי מסכימים כי הסגל הנוכחי לא יספיק לקבוצה לממש את שאיפותיה להתברג בין ארבע הראשונות בעונה הבאה, ועל כן צפוי להיערך חריש עמוק מקצועי נוסף. את הקבוצה יעזבו הרומני קלאודיו בומבה, היווני לוקס וינטרה והברזילאי קאווה.

 

עתידו של חמזה בארי במועדון לא נסגר עדיין. הקשר אביחי ידין ימשיך והעברתו ממכבי חיפה תושלם. שלושת השמות שאותם שואף אלי גוטמן לצרף הם עומר דמארי שיעזוב את אוסטריה, ושני שחקנים מכבי חיפה אוראל דגני וחן עזרא, שמסיים את חוזהו בקיץ ושוקל את ההצעה בחיוב. בנושא אחר: שחקני ועובדי הקבוצה צפויים לקבל בשבוע הבא את שכר חודש מארס. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי