"הקרב על אצילי בין חיפה למכבי ת"א יהיה קשה"

אצילי. יהיה מאבק קשה
אצילי. יהיה מאבק קשה | צילום: דני מרון

מקורב לצהובים: "ממתינים להחלטת הבורר". האם סטיב בירנבאום יצטרף?

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב מודעים לעובדה כי אלי טביב מעוניין למכור את עומר אצילי, אותו סימנו בקבוצה, לכל המרבה במחיר. עם זאת, בניגוד לנשיא מכבי חיפה יעקב שחר שדיבר עליו באופן גלוי, הצהובים לא מוכנים בשלב זה לצאת בהצהרות בנושא וממתינים להחלטת הבורר בעניינו.

 

גורמים בקבוצה חוששים כי במידה ואכן יגיע לקרית שלום, אצילי יפגע בהתקדמות של דור מיכה, אך בצוות המקצועי מאמינים שיוכלו לשלב את השניים בהרכב. "ידוע לכולם כי מכבי חיפה מעוניינת לצרף את עומר אצילי וברור לכולם שלאחר קבלת פסק הבורר יהיה מאבק לא פשוט על השחקן. דור מיכה? בקבוצה מאמינים שהשניים יצליחו לשתף פעולה ביחד", אמר גורם המקורב למועדון.

 

 

הצהובים ממשיכים להציע לבית"ר ירושלים עסקת חבילה שכוללת את שלומי אזולאי ועדן בן בסט בנוסף לסכום כספי נוסף, זאת בתנאי יהיו התפתחויות של הרגע האחרון מול קרית שמונה בו יעבירו את החלוץ וסכום כספי נוסף עבור אחמד עאבד.

 

בירנבאום. ינסו לקדם מהלכים (gettyimages)

 

במועדון יודעים כי לא נותר זמן רב עד תום חלון ההעברות שמסיים בסוף החודש ובקבוצה ינסו לקדם את המהלכים עליהם הם עובדים בתקופה האחרונה. הצהובים ממשיכים לחכות להגעתו של הבלם היהודי סטיב בירנבאום, לאחר שקבוצתו די. סי. יונייטד הסכימה לשחררו וכעת הצדדים ממתינים לאישור הליגה. במקביל נמשכים החיפושים אחרי שחקן זר נוסף, חלוץ או מגן שמאלי.

 

מכבי ת"א תפגוש הערב (21:00) באצטדיון בנתניה את הפועל רעננה במסגרת גביע הטוטו, לאחר ההפסד לפני מספר ימים נגד בני יהודה. המאמן שוטה ארבלדזה תרגל בהפסד שיטות משחק שונות כולל מערך בן שלושה בלמים שלא התקבל באהבה אצל השחקנים.

 

בקבוצה מבינים כי הפסד הערב עשוי למנוע מהם את המעבר לשלב רבע הגמר והכוונה של המאמן היא לעלות בהרכב חזק יותר, כאשר איתן טיבי, חאריס מדוניאנין, דור מיכה ויוסי בניון צפויים לקבל את חולצת ההרכב.

 

בניון. יקבל את חולצת ההרכב (אודי ציטיאט)

 

אצל היריבה, הפועל רעננה תחזיר להרכב את המגן הימני אלעד גבאי שסיים עונש הרחקה. בתוך כך, הסכסוך עם עדי נמני הסתיים והשחקן ששב לסגל יחתום לשנתיים.

 

בתוך כך, יוסף טוואבה, הקיצוני בן ה-17, עזב את הפועל פ"ת וחתם לחמש שנים ברעננה, באמצעות הסוכן ניר קרין. השחקן הוזמן פעמיים לנבחרות הנוער/נערים של ישראל ואף שיחק במשחק ידידות מול אוקראינה. 


שחקן חדש ברעננה. טוואבה

 

הרכבים משוערים

מכבי ת"א: חביב אוחיון; אלי דסה, איתן טיבי, טל בן חיים (איגור פיליפנקה), עומרי בן הרוש; אליאל פרץ, איל גולסה, חאריס מדוניאנין, אוסקר סקאריונה, יוסי בניון; אורלנדו סה.

 

הפועל רעננה: אריק ינקו; אלעד גבאי, בן והבה, עידו לוי, עמנואל אמבולה; בן בנימין, רנה מיחליץ', אלי בבייב, גל אראל, דור חוגי; שחר הירש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי