"ואן חאל פנוי. כדאי לאייאקס לוותר על בוס"

ואן חאל ובוס. יגנוב לו את התהילה?
ואן חאל ובוס. יגנוב לו את התהילה? |

פרשן בכיר בהולנד: "יכולים לקחת אותו ב-2017". המפוטר הטרי יסכים לאמן?

(גודל טקסט)

לואי ואן חאל פוטר אמש (שני) רשמית ממנצ'סטר יונייטד, ומהדורות החדשות בהולנד עסקו בכך בהרחבה לאורך כל היום ובסופו של דבר השתרבב גם שמו של פטר בוס לנושא.

 

פרשן הכדורגל הבכיר של ערוץ הטלוויזיה הלאומית של הולנד, NOS, טען כי לואי ואן חאל עוד עשוי להגיע לאמן את אייאקס בעונה הבאה, במקומו של מאמן מכבי ת"א שכבר סיכם את תנאיו בקבוצה.

 

 

ואן חאל הצהיר לפני זמן רב כי יסיים את קריירת האימון שלו עם תום חוזהו במנצ'סטר יונייטד בקיץ 2017, אלא שפיטוריו שנה לפני תום חוזהו ואפשרות לשוב לאייאקס עשויה לשנות את התמונה.

 

ואן חאל נפרד מיונייטד. ישוב לאמסטרדם? (Gettyimages)

 

הערב אמר ארנון ואן מולן: "אייאקס צריכה לחשוב היטב האם היא רוצה להחתים מאמן מנוסה שזכה בתארים בכל קבוצה כמו לואי ואן חאל, שאימן בעבר בהצלחה גם באייאקס, או את פטר בוס – מאמן שלא זכה באף תואר".

 

כאשר נשאל הפרשן כיצד הוא מדבר על אפשרות מינויו של ואן חאל כאשר בוס סגור כבר באייאקס לעונה הבאה, אמר: "לאייאקס יש עכשיו דילמה קשה. החלטה לא קלה. היא יכולה להחתים את ואן חאל לעונה ולהבטיח לבוס את הג'וב בקיץ 2017. נראה לי שזו החלטה קשה מאוד להנהלת המועדון, אבל החלטה שחייבת להיעשות".

 

אולי בכל זאת הערב לא יהיה משחקו האחרון במכבי? (דני מרון)

 

לא ברור אם הפרשן דיבר מהרהורי ליבו והאם LVG ירצה בכלל לחזור לאייאקס לעונת פרישה, אבל נראה שכבר בימים הקרובים תהיה תשובה ברורה בנושא. האם בוס יישאר עוד עונה במכבי תל אביב? כרגע זה לא נראה כך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי