"טרור יהודי": אלימות חברי לה פמיליה נחשפת

|

כתב האישום של חושף אמירות קשות של הנאשמים: "נשרוף אותם חיים"

(גודל טקסט)

פרקליטות מחוז תל אביב שהגישה שלושה כתבי אישום נגד שלושה מחברי אירגון לה פמיליה החליטה להוסיף בכתב האישום לשניים מהם עבירות של הסתה לגזענות והסתה לאלימות 

לנאור שמואל יתווסף אישום שישי ותיוחסנה לו עבירות של הסתה לגזענות והסתה לאלימות. על פי כתב האישום, במארס 2016 הוא פרסם בקבוצת הווטסאפ של חברי הארגון הודעה שאמרה: "גם בתקופות של פיגועים אנחנו לא מפחדים. אני עומד ומתרגש שכל סכנין עולה באש, רואה ערבי רואה שחור, ישר חושב על איך לדקור, לטדי אנחנו מחכים, תבואו נשרוף אתכם חיים".

לרום גבריאל יתווסף אישום תשיעי של הסתה לגזענות. על פי אישום זה בנובמבר 2014 כשהתקיים משחק בין בית"ר ירושלים לבני סכנין הוא כתב בפייסבוק: "איי דוחא כמה שהתגעגעתי. יום ראשון הקרוב האינתיפאדה תתחיל רשמית! משחק רגיש בין בית"ר ירושלים לבני סכנין, יתקיים בכפר של האינדיאנים, באצטדיון דוחא. זה לא עוד משחק בין בית"ר ירושלים לבני סכנין, זאת מלחמה, זאת התורה נגד הקוראן, זה יהודים נגד ערבים, זה צה"ל נגד חמאס. הם רוצים לכבוש את ירושלים, אנחנו נכבוש להם את הכפר". 

לפוסט צירף גבריאל תמונה של שלט עליו נרשם "למות או לכבוש את הכפר". לפי כתב האישום, באותה העת לגבריאל היו 2,613 חברים בפייסבוק. 

אחת האשמות היא שבמאי 2015 החל משעות הבוקר המוקדמות תכננו חברי הקומץ, ובראשם גבריאל, להכניס לאצטדיון רימוני עשן ואבוקות ולהשליכם למגרש לאור מטרותיו הגזעניות של ארגון "לה פמיליה". 


אוהדי בית"ר בדוחא. בשביל חלקם זו מלחמה (ערן לוף)

גבריאל פרסם את ההודעה הבאה בקבוצת הווטסאפ: "יחולקו מסכות לאנשים שיושבים על הגוש. חשוב שכולם יהיו עם מסכות ולהיות מתואמים עם אנשי הגדר, בואו נעשה תצוגה אחת כמו שצריך, יאללה לזיין את הישמעלים. יאללה להיות פעם אחת ממושמעים, לעשות טרור יהודי, היידה אחים שלי" (השגיאות במקור).

לפי כתב האישום הנאשם העלה תכנים שזכו לחשיפה רבה, מתוך מטרה להסית לגזענות נגד ערבים באשר הם.

לאחד הקטינים, ששמו לא פורסם, יתווסף אישום שביעי על הסתה לגזענות. על פי אישום זה באפריל 2015 הוא פרסם פוסט בפייסבוק במטרה להסית לגזענות נגד ערבים באשר הם: "יזכור מוות לערבים". באותה העת לנאשם היו כ-668 חברים בפייסבוק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי