"יהלומית פרץ" במשא ומתן לאימוץ בית"ר ירושלים

חברת יהלומית פרץ. תגיע לסיכום?
חברת יהלומית פרץ. תגיע לסיכום? | צילום: דני מרון

בחברה מעוניינים להמשיך את המתווה ועשויים לשלם 800 אלף ש"ח. שביעות רצון מכחילה

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים השיגה ניצחון ליגה ראשון העונה, לאחר שגברו 0:3 על הפועל אשקלון במשחק חד צדדי. הקבוצה של רן בן שמעון היתה טובה יותר לאורך כל 90 הדקות וההרגשה במועדון שמכאן הם יצאו לדרך חדשה.

 

עם זאת בבית"ר ירושלים יודעים לקחת את הניצחון בפרופורציה ומבינים שלא מדובר באחת הקבוצות הטובות בליגה, כאשר גורם בכיר במועדון אמר: "הניצחון הזה לא יהיה שווה כלום בלי שלוש נקודות בסמי עופר".

 

 

"היה חשוב מאוד לנצח וחשוב מאוד לא לקבל גול", אמר בן שמעון שהשיג ניצחון ראשון לאחר חודש וחצי. על הבכורה של אריק סאבו: "היה חשוב להכניס אותו לעניינים וראינו שהוא יוצא מן הכלל מבחינה טכנית. הוא מתאקלם לאט וניתן לו את הזמן שלו".

 

כחילה. עזר לשמור על שער נקי (דני מרון)

 

חברת הבניה "יהלומית פרץ" נמצאת במו"מ עם בית"ר ירושלים על אימוץ הקבוצה במהלך עונת 2016/17. החברה היתה נותנת החסות הראשית של הקבוצה במהלך הפלייאוף העליון בעונה הקודמת אז שילמה כ-200 אלף ש"ח לעשרה משחקים (20 אלף למשחק). לפי ההערכות הסכם החסות לעונה כולה יעלה כ-800 אלף ש"ח, אלא שבמועדון דורשים מעל למיליון ש"ח עד לסוף השנה. בשני הצדדים מעוניינים בשידוך ועושים מאמצים לסגור את הפערים.

 

מבית"ר ירושלים נמסר: "אנחנו לא מתייחסים למו"מ שהקבוצה מנהלת או לא מנהלת". מחברת יהלומית פרץ בחרו שלא להגיב.

 

בתוך כך, בצוות המקצועי היו מרוצים מאוד מהשינויים שעשו מהמחזור הקודם, כאשר בהרכב פתחו החלוץ שמעון אבוחצירה והבלם טל כחילה שסייע לקבוצה לשמור על שער נקי בפעם הראשונה העונה בליגה. מי שיכול להרגיש מאוכזב לאחר ששוב לא שותף במשחק הוא יעקב בריהון. עם זאת, במועדון מרגיעים ואומרים: "יש סגל רחב. בסופו של דבר לכל אחד תהיה אפשרות להוכיח את עצמו".

 

איש המשחק, היה אבוחצירה, שנראה כאילו קיבל זריקת מרץ לאחר שנה מחוץ למגרשים: "אני רק מתעסק בלעזור לקבוצה ולכבוש שערים", אמר בסיום. "אנחנו רוצים לנצח כל משחק ומתרכזים בעצמנו. ברור לנו שהמטרה עכשיו היא לעשות סדרה של ניצחונות ואנחנו עובדים קשה מאוד בשביל זה. רק אם נמשיך בדרך הזאת נוכל לדבר על מטרות".

 

על העובדה כי לראשונה העונה שמרו על שער נקי אמר: "כל הקבוצה מהתקפה עד הגנה צריכים להיות מחויבים ומרוכזים 90 דקות ואני שמח שעשינו את זה".

 

אבוחצירה. "מתרכזים בעצמנו" (דני מרון)

 

ארגון "לה פמיליה": "לא באנו למחוא כפיים כמו בקונצרט"

 

לאחר המשחק הוציא ארגון "לה פמיליה" הודעה בדף הפייסבוק שלו, כאשר לטענתם המשטרה מתנכלת להם (הטעויות במקור): "ושוב חוזר הניגון… כנראה מה שקורה במחוז ת"א חיפה והדרום שונה מאוד מהחוקים של משטרת ירושלים (ולמי ששכח כולם גוף אחד משטרת ישראל, אותם חוקים)".

 

"אתמול בצעד יוצא דופן החליטה המשטרה להעניש אותנו עד למחזור 10 לא להכניס אביזרי עידוד (תופים, דגלים, שלטים וכו') כל זאת על רימון עשן שנפתח ביציע שלנו בנתניה שבוע שעבר מול מכבי ת"א. בנוסף לזאת אתמול במהלך המשחק נזרק נפץ קטן (שאפילו לא היה מדגדג את המן הרשע בפורים) משטרת ירושלים עלתה בהגזמה מוחלטת ליציע הוציאה 20 אוהדים מהמגרש וכמובן שלא המשיכו לראות ת'מחצית השנייה, ובנוסף הודיעו שההחלטה על איסור אביזרי עידוד תימשך".

 

"באיזה מדינה בעולם קיים דבר כזה? באיזה מקום בעולם מותר למישהו להפעיל שרירים ולמנוע מאלפי אוהדים הכנסת עידוד כי ככה בא לו???באיזה מקום בעולם מוציאים 20 אוהדים שמחזיקים מינוי בגלל נפץ עלוב ביציע, שהמשטרה אפילו לא יודעת מי זה??? משטרת ישראל הגיע הזמן שתבדקו את התנהלות משטרת ירושלים. לא יכול להיות ולא היה בשום מקום דבר כזה שאנשים יקבלו איומים אישיים מהמשטרה!!! אנחנו באים למשחק כדורגל לעודד, לקפוץ ולעשות צבע ואוירה ביציע לא באנו למחוא כפיים כמו בקונצרט!!!".

 

ארגון "לה מפיליה". "באיזה מקום בעולם מונעים הכנסת אמצעי עידוד?" (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי