"כבר שכחו שניצחנו את ב"ש. ננסה לעלות למקום השלישי"

משומר. ניצח את בש בשבת שעברה בתוספת הזמן
משומר. ניצח את בש בשבת שעברה בתוספת הזמן |

שחקנים במכבי חיפה מוכנים למחזור הסיום. משומר וטוואטחה יזכו למנוחה?

(גודל טקסט)

שחקנים במכבי חיפה לא אוהבים בלשון המעטה את כל כותרות השבוע האחרון. הירוקים יעלו מחר בבלומפילד מול מכבי ת"א (21:00, ישיר בספורט2) ללא שמונה שחקנים – חמישה מוצהבים ושלושה פצועים – ורבים טוענים כי הזלזול מצדם יאפשר לצהובים ניצחון קל, אולי בדרך לאליפות מטורפת.

 

בשיחה עם ספורט1 טענו שחקנים במכבי חיפה כי ההאשמות על זלזול והרכב חסר מעליבות ושגויות, הרי שבין הנעדרים נמצאים גם פצועים כמו אלירן עטר וגליינור פלט שיחמיצו את שני המשחקים.

 

 

יתרה מכך, בקבוצה הבהירו כי אין להם עניין במאבק בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע: "ניצחו את באר שבע במשחק האחרון, אולי שכחו את זה, וגם מחר אנחנו נגיע כדי לנצח ואולי נצליח לסיים במקום השלישי".

 

רוני לוי מתלבט בנושא שני מגני הקבוצה טאלב טוואטחה ואיל משומר, אם לתת להם לפתוח בהרכב או לאפשר להם לפחות מנוחה חלקית לקראת גמר הגביע בשל פציעות שהטרידו אותם בתקופה האחרונה.

 

משומר. ניצח את ב"ש, ינוח מול מכבי ת"א? (ערן לוף)

 

המנהל המקצועי החדש של המועדון, הנורבגי תור כריסטיאן קרלסן, יגיע ארצה לאחר גמר גביע המדינה ויחל בהכנות לעונה הבאה. אתמול אמר נשיא המועדון יעקב שחר על השינוי הצפוי שיאפשר החל מהעונה הבאה רישום של שישה זרים בסגל כל קבוצה: "חשוב שהשחקנים שגדלים בנוער של מכבי חיפה ידעו שאנחנו גאים בהם. זר לא צריך לתפוס מקום של שחקן צעיר"

 

הרכב משוער: אוהד לויטה, איל משומר, דקל קינן, עאיד חבשי, טאלב טוואטחה, אופיר קריאף, קובי מויאל, רומאריו פיראס, גילי ורמוט, חן עזרא, שובל גוזלן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי