"לא כולם בעד בוס, אך אם הוא יגיע זה יעבור בשלום"

בוס. בהולנד משוכנעים שהוא מועמד מוביל
בוס. בהולנד משוכנעים שהוא מועמד מוביל |

בלעדי: האולטראס של אייאקס התייחס למינוי אפשרי של מאמן מכבי ת"א

(גודל טקסט)

גם הבוקר (שישי) ממשיכים בהולנד לדבר בגלוי על מינויו האפשרי של פטר בוס כמאמן אייאקס אמסטרדם, כשלמעשה המועמד היחיד מלבדו הוא ג'ון ואן דן ברום, העומד על הקווים באלקמאר בעונה האחרונה.

המנהל הספורטיבי של אייאקס, אדווין ואן דר סאר, צוטט הבוקר בעיתון "דה טלחראף" ונשאל מפורשות האם המאמן הבא של אייאקס יהיה פטר בוס ואמר: "אני לא יכול לדבר על כך, לאשר או להכחיש, אבל המאמן הבא של אייאקס ימונה בקרוב. יש לנו רשימה של מאמנים, כמו שעושים רשימה אם רוצים שחקן כלשהו ובסופו של דבר האופציה הראשונה לא מתממשת, אבל מי שלא יהיה יצטרך להתאים את עצמו לפילוסופיה של אייאקס".

פרנק דה בור, המאמן שעזב אתמול ולפי הידיעות מועמד לאמן את אברטון שפיטרה את רוברטו מרטינס, לא הסכים אף הוא להתייחס לפטר בוס. בראיון לעיתון "טלחראף" אמר: "אני לא מתכוון להיכנס לספקולציות לגבי בוס, אני לא רוצה להכניס את אייאקס ללחץ או אותו. אני רק יכול לומר שהדעה שלי נחשבת באייאקס למרות שאני עוזב". 

בוס. באייאקס מסרבים להתייחס למעמדו (מני בן ארי)

שיחה בלעדית עם אוהדים ב-VAK410 וב-FSIDE

על רקע הדיווחים בתקשורת ההולנדית על מועמדותו של בוס, הרוחות סוערות בקרב אוהדי אייאקס. ביממה האחרונה פורסם כי ארגוני האוהדים F-Side ו-VAK410 (האולטראס של אייאקס) הביעו את התנגדותם למינויו של בוס לאור עברו כמנהל המקצועי של פיינורד, היריבה המושבעת.

בשיחה עם ראשי האוהדים שערכנו, הודות לשיתוף הפעולה שנוצר בין אוהדי מכבי ת"א לאוהדי אייאקס בעשור האחרון, סיפרו לספורט1 על האפשרות שבוס אכן יגיע לאמסטרדם ארנה ויעזוב את מכבי ת"א.

לא תומכים באדם שעבר אצל היריבה המושבעת (VAK410.NL)

"אנחנו עדיין לא מתאוששים מאיבוד האליפות ביום ראשון האחרון, לא מעכלים איך איבדנו לאינדהובן את התואר שהיה בטוח בידיים שלנו ועוד במשחק נגד קבוצת תחתית קטנה. לא מבינים איך סיימנו בתיקו מול דה חראפשחאפ. זה לא ייאמן".

בהתייחסות ראשונה לגל המחאה המדובר נגד מינויו של פטר בוס, אמר אחד האוהדים המוכרים באמסטרדם ארנה, שאף הגיע לישראל מספר פעמים וצפה במכבי ת"א גם כששיחקה באירופה:"אם אני אקביל את זה לדברים שהיו במכבי ת"א, אז זה כמו ששטראובר חזר לקבוצה, כמו שנמני עבר לבית"ר ירושלים או אפילו ערן זהבי שעבר למכבי ת"א ובהתחלה היו אוהדים שלא אהבו את המהלך".

למרות מספר דיווחים בהולנד, לאוהדים חשוב להבהיר כי אין כוונה להחרים את משחקי הקבוצה או לצאת במהלכי מחאה במקרה שבוס אכן ימונה למאמן אייאקס: "אנחנו מניחים שמדובר במהלך שיעבור בשלום. בלאגן לא יהיה, אולי שריקות בוז או שלטים נגדו. סביר שזה יסתכם בזה, אבל אף אחד לא יכול לומר כרגע במאה אחוז".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי