"לא נסלח לעצמנו אם ב"ש תמעד ולא ננצח"

מחר יש אימון ב-11
מחר יש אימון ב-11 | צילום: דני מרון

דריכות במכבי ת"א לפני המשחק נגד מכבי חיפה (21:00, ספורט2). מי תיקח אליפות?

(גודל טקסט)

שחקני מכבי תל אביב ממשיכים לשדר עסקים כרגיל  לקראת המשחק הערב נגד מכבי חיפה (21:00, שידור ישיר בספורט1). בעיריית תל אביב לא הכינו אירוע מרכזי למקרה שמכבי תל אביב תהיה האלופה וגם צלחת האליפות תימצא הערב באצטדיון טרנר בבאר שבע יחד עם יו"ר ההתאחדות עופר עיני, שמתכנן להעניק אותה לקפטן הפועל ב"ש אליניב ברדה.

 

הצהובים הכינו חולצות אליפות אותן הטמינו עמוק במחסן בבלומפילד, שהן יוצאו אם החלום יהפוך למציאות. גורם בקבוצה סיפר בהתרגשות לספורט1: "גם בבלומפילד תהיה צלחת אליפות מוכנה. אנחנו מאמינים ששוער העבר שלנו וסגן יו"ר ההתאחדות לכדורגל תמיר גילת יניף אותה יחד עם ערן זהבי". אחד השחקנים הוסיף ואמר לספורט1: "כולנו מאמינים בתוך הלב שיהיה מהפך ותהיה אליפות שנספר אותה לנכדים שלנו. אנחנו לא יודעים על חגיגות מתוכננות, ואם זה יקרה האלפים יגיעו לבלומפילד ולקרית שלום, כי ביום ראשון יש אימון בוקר בשעה 11:00".

 

  • הצטרפו לעמוד הפייסבוק של ספורט1

 

מאמינים בתוך הלב שיהיה מהפך. השחקנים (אודי ציטיאט)

 

שחקנים בקבוצה דיברו על כך שגם אייאקס אמסטרדם איבדה אליפות במחזור האחרון, אולם לעומתה ברצלונה שמרה על ההובלה וזכתה באליפות במשחק הנעילה בספרד. מבחינת השחקנים, חובתם היא לנצח את מכבי חיפה לפני שימתינו לנס של בני סכנין. "אם לא ננצח את מכבי חיפה ובני סכנין תעשה את העבודה בבאר שבע, זה יהיה סיפור לדורות שאסור להיקלע אליו. לא יסלחו לנו".

 

הניצחון האחרון של מכבי חיפה על מכבי תל אביב היה בחודש דצמבר 2012 באצטדיון קרית אליעזר, אז שער בודד של ויאם עמאשה קבע 0:1. מכבי ת"א מחזיקה אצבעות לעמאשה שיכבוש גם הפעם באצטדיון טרנר. מאז המשחק ההוא נערכו 14 משחקים בין הקבוצות, בהן הצהובים ניצחו תשע פעמים בעוד חמישה מפגשים הסתיימו ללא הכרעה. המאמן פטר בוס, שלפי המסתמן יעזוב לאייאקס עם סיום העונה, לא הפסיד מאז שהגיע כמחליפו של סלבישה יוקאנוביץ' ב-24 משחקים אותם ניהל.

 

בתוך כך למחלקת הנוער יש מאמן חדש: אורי אוזן יחליף בתפקיד את זיו אריה לאחר שלוש שנים בתפקיד.

 

הרכב משוער: פדראג ראיקוביץ'; אלי דסה, איתן טיבי, קרלוס גרסיה, אבי ריקן; גל אלברמן, האריס מדוניאנין, דור מיכה, ברק יצחקי (נוסא איגיבור), ערן זהבי; טל בן חיים.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי