"עזבתי את לה פמיליה, זה פגע לי בכיס ובלב"

קורא לרוב השפוי של ביתר להשתלט על היציעים
קורא לרוב השפוי של ביתר להשתלט על היציעים |

דודי מזרחי שמרצה לסובלנות ולשוויון: "לעשות סוף לארגון המחנך לגזענות"

(גודל טקסט)

"עזבתי את לה פמיליה אחרי שהבנתי שהחברות בארגון פגעה לי בכיס ופגעה לי בלב", כך אמר דודי מזרחי בראיון לתכנית הספורט ב-103FM . מזרחי התפרסם בעקבות התקרית שהיתה לו עם איציק קורנפיין. מזרחי קילל את יו"ר בית"ר ירושלים ואת אשתו שהגיש וזכה בתביעה שחייבה את חבר לה פמיליה לשעבר לשלם לקורנפיין 350 אלף שקל.

 

"בעקבות הסיפור התפרקה לי המשפחה, הייתי נשוי שנה ראשונה והתגרשתי", נזכר מזרחי, "עשיתי חשבון נפש נוקב עם עצמי. הבנתי שאני מוביל את עצמי למקומות שליליים. שגזענות ושנאה לא יובילו אותי לשום מקום. החלטתי לנתב את הכוחות והיכולת שלי למקומות טובים".

 

קורנפיין ומזרחי הגיעו להסכם פשרה והאוהד הקיצוני הפך את עורו. "אני מרצה בבתי ספר בעד אהבה כבוד שוויון וסובלנות ונגד גזענות", מספר מזרחי שגם הקים ארגון של אוהדי בית"ר שנשחב למתון, "מאז שעזבתי את לה פמיליה קיבלתי הרבה הודעות נאצה ברשתות החברתיות ובסלולרי כמו 'בוגד' ו-'שמאלן'. כשהייתי בטדי במשחק בטדי נגד אומוניה ניקוסיה קיבלתי אפילו יריקות מהם".

 

אלא שמזרחי לא מתרגש מהיחס כלפיו. "אני לא מתרגש מהמעשים של לה פמיליה כלפי כי המטרה שלי היא לראות ילדים אחרי משחק, לקחת אותם להסעות ולהגיד להם אל תסתבכו, לכו הביתה", אומר מזרחי, "אני כן מתרגש מכך שמנהל של אחד מבתי הספר אמר לי אחרי הרצאה שלי שהוא לא הצליח בחצי שנה להעביר מסר, ואני הצלחתי ב-45 דקות".

 

דודי מזרחי. "נעצרו אנשים בולטים מאוד בלה פמיליה" 

 

מזרחי נשאל אם הוא מכיר את העצורים וענה: "אלה אנשים בולטים מאוד בלה פמיליה. אם הם שליליים? בוא ניתן למשטרה לעשות את העבודה שלה. עד המדינה? יש לי היכרות מינורית".

 

האקס העביר מסר חד וברור לגבי לה פמיליה: "הגיע הזמן שהמשטרה ומדינת ישראל ישימו סוף לארגון שנמצאים בו אמצעי לחימה. ארגון ששואב נערים ירושלמים אליו, כמו ששאב אותי, ורק מזיק להם. הגיע גם הזמן שהרוב השפוי, הרוב הדומם של אוהדי בית"ר יחזור וישתלט על היציעים ויחד נצא לדרך חדשה וטובה".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי