"עטר לא היה יוזם עזיבה בלי הגב של מכבי ת"א"

עטר וזיו. נעשתה פנייה?
עטר וזיו. נעשתה פנייה? |

מקורב לחיפה בטוח שהצהובים פנו, אך מאמין שיישאר. זאק מקמאת' הוצע שוב

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה באימוני טרום העונה וההכנות לקראת הטיסה ב-24 בחודש זה למחנה אימונים ומשחקים באוסטריה בו תפגוש את דינמו טיביליסי,לודוגורץ' וקראבח אגדם. עם זאת, בקבוצה מתעסקים בעיקר בפרשת אלירן עטר, שדרש אתמול (חמישי) לעזוב את הקבוצה מהנשיא יעקב שחר.

 

עטר אמור לקיים בקרוב גם שיחה אישית עם המאמן רוני לוי ועם המנהל הספורטיבי כריסטיאן קרלסן, הב הוא צפוי לחזור על דרישתו. המאמן מצידו, יבהיר לעטר כי הוא רצוי במועדון והוא בונה עליו כשחקן מרכזי לעונה הבאה, ללא קשר לרכישה של מוגרבי וניקיטה רוקביציה. בתוך כך, עטר עדיין סובל מאותה מפציעה בקרסול שהשביתה אותו בסיום העונה. רופא מומחה אמור להחליט, לאחר בדיקה מעמיקה, מתי יוכל לשוב לאימונים.

 

 

גורם המקורב למכבי חיפה הבהיר: "מכבי חיפה לא יזמה כול מהלך מכירה או עזיבה של עטר. ברור לכל כי לא היה דורש לעזוב לאלתר אם לא הייתה לו הצעה או סיכום לכאורה ממכבי תל אביב. הסיבה בגינה מתעקשת מכבי חיפה להשאיר אותו, היא מטרה להוריד את המחאות מכיוון האוהדים, כדי שיתנו את השקט הדרוש למאמן והשחקנים".

 

מקמאת'. הוצע לקבוצה (gettyimages)

 

בתוך כך, מכבי חיפה ממתינה לשוער ולדימיר סטויקוביץ' עליו היא מתכוונת לוותר ומחפשת לו קבוצה ברוסיה וטורקיה כדי לפנות מקום לשחקן זר. בקבוצה הבהירו כי השוער אופיר מרציאנו הנמצא בארץ בלי קבוצה אינו עומד על הפרק.

 

בשלב זה לא ברור מי יהיה השוער הבכיר במועדון, כאשר השוער היהודי-אמריקאי זאק מקמאת' הוצע שוב לירוקים. מקמאת' בן ה-24. מכבי חיפה אמורה להשלים בקרוב את רכישתו של שוער הפועל רעננה עומרי גלזר, שאינו צפוי לקבל את אפודת השוער הראשון.

 

רוני לוי מחפש מגן שמאלי זר וקשר אחורי. את עמדת המגן ימלא בשלב זה סאן מנחם והדרישה לקשר אחורי היא בשל הפציעה הלא פשוטה של עטאא ג'אבר והחשש שלא יוכל לעמוד בעומס של שחקן הרכב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי