"רק שאלי כהן לא יהרוס את הדרבי לפני שיתחיל"

הפועל חיפה בערב הגיבוש
הפועל חיפה בערב הגיבוש | צילום: ערן לוף

מאמן הפועל חיפה לא סגור על מערך, שחקנים מודאגים. גולן ופדידה ב-11?

(גודל טקסט)

בהפועל חיפה ממשיכים בהכנות לקראת הדרבי (שבת, 21:00) כאשר בקבוצה רוצים לצאת לדרך חדשה לאחר שלושה הפסדים רצופים לרעננה, הפועל ת"א וסכנין.

בצד המקצועי, אלי כהן מתלבט האם לעבור למערך של שלושה בלמים ולעבות את החלק האחורי או לעבות את חוליית הקישור. אחד משחקני הקבוצה הסכים לומר אמש לאחר האימון: "אלי מתלבט האם להתאים את עצמנו למכבי חיפה או לשחק את הכדורגל שלנו. נקווה שיעשה החלטה נכונה שלא תהרוס לנו את המשחק עוד לפני שיתחיל".

מי שעשויים לקבל את הצ'אנס בהרכב עם עידן גולן וסער פדידה, שניים מנקודות האור של הקבוצה, כאשר גם המאמן אישר זאת כשאמר: "עידן וסער שחקנים נהדרים שמוכיחים את עצמם. אני בטוח שאתן להם הזדמנות, אולי אפילו בקרוב מאוד". 

יואב כץ. יעשה סדר בבלאגן? (ערן לוף)

למרות ששחקנים בקבוצה מעידים על אווירה טובה באימונים , בכל הנוגע להנהלה המצב ממש לא כך. אפסנאי הקבוצה הודיע על הפסקת עבודתו כ"הגנה" על רון פלדהיים וביקורת על יואב כץ, וגם רון פלדהיים עצמו שחזר לעבודה נראה כעוס ומנותק. אתמול במסיבת העיתונאים הוא ישב במקום הרחוק ביותר מדורון אוסידון, פרט שמראה על המתח הכבד שיש בין השניים.

לאחר האימון יצאו השחקנים והצוות המקצועי והניהולי לערב גיבוש שנערך ביוזמת הבעלים יואב כץ במלון קראון פלאזה בחיפה. כל אחד מהשחקנים ואנשי הקבוצה לבש חולצה עם הכיתוב באנגלית "Hear us roar" שמשמעותו "תשמעו את שאגתנו". לאחר מכן נהנו השחקנים מארוחת ערב, סדנת תיפוף ומסיבת קריוקי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי