"שכטר ואבוחצירה הם מהחלוצים הטובים בליגה"

| צילום: ירון אלפי

מאמן הפועל חיפה הזהיר את שחקניו לקראת בית"ר. פלטהאוזן בספק

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אלי כהן וחניכיו השלימו את ההכנות לקראת המשחק נגד בית"ר ירושלים. האדומים מגיעים למשחק לאחר ניצחון 1:3 באשדוד, שקטע רצף משחקים עם יכולת ירודה, וגם שבועות עם מתח רב מחוץ למגרש.

המאמן הזהיר את שחקניו מצמד החלוצים של בית"ר ירושלים שמעון אבוחצירה ואיתי שכטר, ואף טען: "הם שניים מהחלוצים הטובים בליגה אבל לנו יש הגנה לא פחות טובה".

עוד בנושא ההגנה, לאחר שבשבוע שעבר אמר לספורט1 גורם בצוות המקצועי: "למזלנו אשדוד לא הפסיקו להחטיא, מבית"ר נקבל שלישייה בקלות". כהן כינס השבוע את שחקני ההגנה והשוערים ודיבר איתם על חוסר הריכוז והתיאום, בתקווה שישתפרו.

בתמונת ההרכב ניתן לראות את אותם ה-11 שפתחו בניצחון באשדוד, כאשר היחיד שנמצא בספק הוא פיט פלטהאוזן שהצטיין בשבוע שעבר, אבל סובל מחום בימים האחרונים. למרות שלא התאמן ההולנדי מתכוון לשחק, ואם לא יעבור מבחן כשירות רובי לבקוביץ' יתפוס את מקומו.


יתמודד בכל זאת מול שכטר ואבוחצירה? פלהאוזן (ערן לוף)

התלבטות נוספת שיש לאלי כהן היא האם להחזיר את אושרי רואש לסגל, זאת בעקבות היכולת הטובה של אופק פישלר שעלה כמחליף בשבוע שעבר לאחר החזרה מהפציעה הארוכה. יחד עם פישלר ימשיך על הספסל גם הקפטן שלומי ארבייטמן, שאיבד בשבוע שעבר את מקומו בהרכב לאחר פתיחת עונה חלשה.

שחקן בקבוצה אמר לקראת המשחק הקריטי: "משחק שיקבע תחתית או צמרת לשתי הקבוצות, בית"ר יותר איכותיים אבל לא ברמה של לשתק אותנו. אם נשחק חכם וההגנה תתפקד ניצחון היא לא מילה גסה".

הרכב משוער: פיט פלטהאוזן (רובי לבקוביץ'); דור מלול, ברונו פיניירו, ניסו קפילוטו, מיקי יאזו; לירן סרדל, ז'וליו סזאר, פיליפ יאזביץ', מקסים פלקושצ'נקו, אדילסון באהייה; מהראן לאלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי