0:1 לבית"ר משער של רואדה, בן שמעון ניצל

רואדה כבש והרגיע את בן שמעון
רואדה כבש והרגיע את בן שמעון | צילום: דני מרון

המארחת לא הרשימה והחמיצה פנדל, הספרדי כבש שער שלישי העונה

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים גברה הערב 0:1 על הפועל רעננה במסגרת המחזור ה-9 בליגת העל. הירושלמים הורידו את מפלס הלחץ ממאמנם רן בן שמעון, שחלק מהאוהדים אף קראו לו להתפטר במהלך המשחק. 

חסוס רואדה כבש את שער הניצחון בדקה ה-69 אחרי פריצה של לידור כהן והדיפה לא מוצלחת של אריק ינקו. זהו שערו השלישי של הבלם הספרדי העונה, כל שלושת השערים נכבשו בניצחונות של בית"ר.

 

 

בעקבות הניצחון בית"ר עלתה למקום החמישי בטבלה עם 14 נקודות. רעננה, מצידה, לא הצליחה לשבור את המסורת הלא נעימה ושוב הפסידה בבירה. חניכיו של חיים סילבס במקום התשיעי עם 9 נקודות.

 


אווירה של חג ביציעי טדי  (דני מרון)

 

הרכבים:

בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, עוז ראלי, דוד קלטינס, חסוס רואדה, מרסל הייסטר, קלאומיר פריירה (עידן ורד 46), דן איינבינדר, אריק סאבו, יעקב בריהון (לידור כהן 59), איתי שכטר, יוהאן אודל (קובי מויאל 71).

 

הפועל רעננה: אריק ינקו, אלעד גבאי (שחר הירש 77), בן והבה, עידו לוי, עמנואל אמבולה, בן בנימין, רועי שוקרני, גל אראל (אלי בבייב 71), אלכס קרניצקי (רנה מיחליץ' 65), מוחמד שכר, דור חוגי.

 

מהלך המשחק:

בן שמעון הדיח במפתיע מהסגל את שמעון אבוחצירה, שפתח במשחק הקודם מול בני יהודה (2:2) והותיר את עידן ורד, שעדיין לא כשיר ב-100%, על הספסל. יעקב בריהון קיבל צ'אנס ראשון בהרכב הפותח בליגה מאז הובא כהבטחה גדולה מהפועל ראשון לציון מהלאומית. מנגד, רעננה, שרשמה רצף של ארבעה משחקים ללא הפסד, חיפשה את הניצחון הראשון בהיסטוריה בטדי.

רק 5500 צופים הגיעו הערב לטדי וכבר בדקה השנייה ראו את שופט המשחק, שלום בן אברהם, טועה ופוסק פנדל לטובת בית"ר, אחרי התחזות של איתי שכטר. יוהאן אודל ניגש לבעוט, אך הצדק יצא לאור והצרפתי נעצר אצל אריק ינקו.


רגע ההתחזות של שכטר (דני מרון)


אודל עדיין מחפש את שער הבכורה בליגת העל (דני מרון)

 

בית"ר התקשתה להתאושש מהחמצת הפנדל ולא סיכנה יותר מידי את רעננה בהמשך: הגבהה של ראלי מצאה את איינבינדר, אבל הקשר נגח מעל השער. רק בדקה ה-29 בית"ר חזרה לאיים על השער: אודל מצא עם מסירת עומק את בריהון ברחבה, הקשר, שהיה בנבדל ברור, הוריד עם הראש, סאבו פספס והייסטר הדביק את הכדור לקורה. שוב מצב מסוכן לירושלמים שנבע מטעות שיפוט.


סאבו מתקשה מול הגנת רעננה (דני מרון)

 

כעבור מספר דקות שכטר התגבר על והבה וכבר עבר את ינקו, אבל הגיע לזווית קשה ולא הצליח לייצר בעיטה. בדקה ה-40 התקפה מתפרצת של האורחים הסתיימה עם החמצה מזעזעת של מוחמד שכר: דור חוגי הכניס כדור רוחב, קליימן ושחקני ההגנה לא הצליחו להרחיק, אבל שכר בעט מחמישה מטרים החוצה מול שער ריק. 0:0 במחצית.

 

בן שמעון ערך חילוף במחצית והכניס למשחק את עידן ורד. הקצב עלה ושתי הקבוצות הגיעו מספר פעמים לרחבת היריב. המצב המסוכן ביותר היה שייך לאודל, שירה מחוץ לרחבה לחיבורים של ינקו. השוער האורח הצליח להדוף לקרן. בדקה ה-69 לידור כהן פרץ באגף והעביר רוחב, ינקו הדף ורואדה מקו החמש נגח את הריבאונד פנימה. 0:1 לבית"ר והשחקנים חגגו את השער עם בן שמעון שהיה זקוק לתמיכתם. עד הסיום התוצאה לא השתנתה ובית"ר רשמה את ניצחונה השלישי העונה.



כשרואדה כובש, בית"ר מנצחת  (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי