0:2 לאשקלון במחנה האימון, משה לוגסי סיכם

עוד חיזוק לעולה החדשה
עוד חיזוק לעולה החדשה |

העולה החדשה ממשיכה להתחזק, אבל לא התחילה עדיין במכירת מנויים

(גודל טקסט)

הפועל אשקלון ממשיכה את הכנותיה לקראת העונה הקרובה. העולה החדשה לליגת העל שוהה במחנה האימונים בסלובקיה ורשמה הערב ניצחון 0:2 על ליפטובסקי מיקלוש המקומית, משערים של ירדן אבוחצירה וחיים איצרין. בסיום המשחק אמר המאמן יובל נעים שקבוצתו עובדת קשה, אבל היא עדיין לא מספיק מוכנה.

אשקלון תארח בשבוע הבא את הפועל באר שבע במסגרת גביע הטוטו, באצטדיון העירוני בראשון לציון. מכירת המנויים עדיין לא החלה, עקב חוסר הוודאות לגבי אצטדיונה הביתי לעונה הקרובה. 
 

מוקדם יותר היום אשקלון קיבלה חיזוק משמעותי בחולית הקישור כשאקס מכבי תל אביב משה לוגסי, סיכם את תנאיו.

לוגסי הוא תוצר מחלקת הנוער של מכבי ת"א, ועלה לקבוצה הבוגרת בשנת 2010. לאחר שלוש וחצי עונות במדים הצהובים וכשהוא שותף לזכיה באליפות של 2012/13, איבד את מקומו והושאל לבית"ר ירושלים ומאוחר יותר גם למכבי פתח תקווה. בעונה החולפת ירד לליגה הלאומית עם מכבי נתניה בה שיחק גם בהשאלה.

בנוסף לקשר, אל סגלו של יובל נעים במחנה האימון, הצטרפו שני שחקני חיזוק זרים שהגיעו להתרשמות. אחד מהם הוא סשה בנשטיין המתנשא לגובהה 1.96 סנטימטרים וייבחן הערב במשחק האימון מול ליפטובסקי מיקולש הסלובקית.


בנשטיין. יצליח להרשים? (הפועל אשקלון)

בתןך כך, הודיעו במועדון שטל מלכוף חתם על חוזה לעונה נוספת במועדון. הבלם הצעיר מאשקלון הוא אחד משחקני הבית המובילים במועדון, ושחקנים נוספים שחתמו לעונה נוספת במועדון הם יאיר אזולאי ונבו מזרחי.

בהמשך לידיעה שפורסמה אמש באתר על הצטרפותו של קובי מוסא למחנה האימונים בסלובקיה, נודע כי מתקיים משא ומתן מתקדם בינו לבין המועדון, ובימים הקרובים צפוי השחקן לחתום.


בנשטיין. יצליח להרשים? (הפועל אשקלון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי