0:3 קל למכבי ת"א על הפועל רעננה, צמד לבן חיים

בן חיים וריקן
בן חיים וריקן | צילום: עדי אבישי

אחרי שקרסה ב-4:3 מול זניט, סגנית האלופה לא שמטה את היתרון. ריקן הוסיף

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הגיעה כדי לסמן "וי" אחרי המפלה מול זניט ועשתה את שלה רגע לפני המפגש בדוחה מול בני סכנין והדרבי נגד הפועל ת"א. הצהובים גברו 0:3 על הפועל רעננה בקלילות והעפילו לפחות זמנית לראש הטבלה.

 

מי שלקח פיקוד הוא טל בן חיים שממשיך להיכנס לנעליו של ערן זהבי על תקן המנהיג הצהוב. לאחר פתיחה מנומנת, החלוץ קיבל כדור גדול מדור מיכה והשלים בקור רוח את הראשון מול אריק ינקו.

 

 

החבורה של ארבלדזה נרגעה ועם פתיחת המחצית השניה גם הפכה את המשך ההתמודדות לגארבג' טיים. בדקה ה-53 אבי ריקן שהוזנק ל-11, קיבל קטנה מדור מיכה וסובב נפלא לרשת את ה-0:2 של הצהובים. שער נהדר למגן-קשר, בישול נוסף למיכה.

 

הקצב נרגע אבל טל בן חיים לא. החלוץ סגר צמד נוסף בליגה והגיע ל-6 שערים בארבעה מחזורים לאחר שקיבל כדור מעדן בן בסט והשלים כמו גדול 0:3. 

 


אווירה מנומנת גם ביציעים (עדי אבישי)

 

הצהובים יגיעו רגועים יותר למפגש בסכנין כשהם יודעים שמדובר במוקש ולאחר מכן מצפה כמובן הדרבי. רעננה וסילבס ינסו לאסוף את עצמם לאחר פתיחת עונה חלשה ואם לא יתאפסו הם עשויים למצוא את קרבות התחתית מקרוב.

 

הרכבים
הפועל רעננה: אריק ינקו, אלעד גבאי, עידו לוי, בן והבה, עמנואל אמבולה, אלי בבייב (זאמה רמבאוונה, 46), בן בנימין, רועי שוקרני, אלכסנדר קרניצקי, רנה מיחליץ' (רוג'רס קולה, 67), מוחמד שכר (קונלידה לוצ'נגה, 67).

 

מכבי ת"א: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, טל בן חיים, איגור פיליפנקה, אבי ריקן (דור פרץ, 63), גל אלברמן, האריס מדוניאנין, דור מיכה (אייל גולסה, 58), טל בן חיים, ברק יצחקי, וידאר קיארטנסון (עדן בן בסט, 73).

 

מהלך המשחק

דקה 5

הזדמנות ראשונה דווקא לרעננה. אלי בבייב הרים לרחבה ורנה מיחליץ' הסתנן ונגח לא מספיק חזק לידיו של ראיקוביץ'.

דקה 13

סוף סוף הצהובים נכנסו למשחק. חילופי מסירות בין בן חיים לקיארטנסון הותירו את האיסלנדי בתוך הרחבה אך הוא מצא רק את הרשת החיצונית.


ריקן מנסה לסדר מצב לחבריו (עדי אבישי)

דקה 28

0:1 למכבי ת"א: הצהובים לא הרשימו אבל כשצריך הם גם עלו על הלוח. מיכה בכדור גדול מצא את בן חיים מאחורי ההגנה של רעננה והחלוץ שלח לפינה של ינקו את החמישי שלו העונה. מלך השערים של הליגה.


בן חיים, הפעם הגיע קר רוח (עדי אבישי)

דקה 53

0:2 נהדר לצהובים: דור מיכה עם עוד בישול והפעם השאיר קטנה לאבי ריקן שמקצה הרחבה סובב בימין לפינה הנגדית הגבוהה של אריק ינקו. שער נהדר.


ריקן, חזר להרכב וענה בשער נהדר (עדי אבישי)

דקה 83

0:3 למכבי ת"א, השני של בן חיים: שער ליגה שישי לכוכב הצהוב שקיבל מבן בסט המחליף, הטעה את והבה הכניע את ינקו בקלות.


גדול על הליגה? בן חיים עם עוד צמד (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי